ابهام پشت ابهام درباره مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه حافظ + اسناد

شرکت بیمه حافظ که توسط جلال سلطانی میدریت می شود علیرضا فاطمی و محمدحسین داج مر را از دیگر اعضای هیئت مدیره خود به همراه محمود دودانگه می بیند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت بیمه حافظ با مدیریت جلال سلطانی با بررسی هایی صورت گرفته دارای ابهاماتیست که می تواند قابل توجه باشد. در ابتدا می توان از مدیرعامل این شرکت بیمه ای شروع کرد کسی که با کارشناسی ارشد نایع و کارشناسی مهندسی کامپیوتر به عنوان مدیر مجموعه مشغول به فعالیت است و باید دید که با توجه به اینکه رشته های مورد استفاده در شرکتهای بیمه ای در رده های مدیریتی معمولا بین رشته های مدیریت بیمه ، مدیریت صنعتی ، مدیریت بازرگانی ، حسابداری و علوم اقتصادی تقسیم می شود مهندسی صنایع در مقطع ارشد و کارشناسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی چه ارتباطی با صنعت بیمه دارند؟ جدا از این جلال سلطانی همزمان با مدیریت بیمه حافط عضو هیئت مدیره شرکت فن آوری اطلاعات گرین پی نیز هست.

بیمه حافظ جلال سلطانی محمدحسین داج مر علیرضا فاطمی  بیمه حافظ جلال سلطانی محمدحسین داج مر علیرضا فاطمی

 

 

از این گذشته ماده ۱۰۷ قانون اصلاحیه تجارت تکلیف تعداد اعضای هیئت مدیره شرکتهای سهامی عام را روشن کرده و قانونگذار از لفظ حداقل ۵ نفر استفاده نموده تا جای هیچگونه برداشت غیر و تفسیر به رأیی باقی نماند در حال حاضر تعداد اعضای هیئت مدیره این شرکت بیمه ای به ۳ نفر می رسد که جای دو صنذلی خالی در آن خیلی به چشم می آید. هرچند که در مراجعه به پورتال این شرکت بیمه در لیست اعضای هیئت مدیره تنها نام محمود دودانگه دیده می شود.

 

بیمه حافظ جلال سلطانی محمدحسین داج مر علیرضا فاطمی

 

محمدحسین داج مر و علیرضا فاطمی دو عضو دیگر هیئت مدیره این شرکت بیمه ای هستند که بررسی ها حکایت از حضور همزمان آنها در شرکتهای دیگر می دهد.

محمدحسین داج مر ریاست هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری امین بنادر ایرانیان را در اختیار دارد

 

بیمه حافظ جلال سلطانی محمدحسین داج مر علیرضا فاطمی

 

علیرضا فاطمی نیز دیگر عضو هیئت مدیره بیمه حافظ در شرکت توسعه صنایع بهشهر و قند بیستون عضو هیئت مدیره است.

 

بیمه حافظ جلال سلطانی محمدحسین داج مر علیرضا فاطمی  بیمه حافظ جلال سلطانی محمدحسین داج مر علیرضا فاطمی

 

گفتنی است حمید مطهری اصل بزرگترین سهامدار بیمه حافظ است. وی از بستگان بسیار نزدیک غلامحسین مطهری اصل است که گفته می شود از مالکان باستی هیلزست. البته نام نوید مطهری اصل هم در بین بزرگترین سهامداران این شرکت به چشم می خورد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در بیمه اتکایی امین قحط الکارشناس است؟ + سند

بیمه آسیا درباره حقوق و دستمزد و پاداش هیئت مدیره شفاف سازی کند + سند

ابهاماتی در تصمیمات مجمع عمومی بیمه دانا

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

سرمایه گذاری ۱۸۴ میلیارد ریالی بیمه میهن در املاک + سند

 

مطالب مرتبط