انتصاب عضو جدید هیأت مدیره بانک کشاورزی

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بانک ها، سید حمید سیدی به عنوان عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی تعیین و منصوب شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این حکم با تأکید بر اهتمام به عدالت محوری، ...

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بانک ها، سید حمید سیدی به عنوان عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی تعیین و منصوب شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این حکم با تأکید بر اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات، ابراز امیدواری شده است با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک کشاورزی و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، نیل به اهداف و برنامه‌های این بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی کشور، حاصل شود.

بر اساس این گزارش، در همین راستا روز سه شنبه ۱۵ فروردین آیین معارفه ای با حضور فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی، رئیس و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.

شایان ذکر است سید حمید سیدی سابقه ی ۲۵ سال خدمت در بانک رفاه کارگران در رده های مختلف کارشناسی و مدیریتی از جمله عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور مالی، مدیرمالی و مدیر نظارت را در رزومه کاری خود دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار