این هفته منتظر خبر خوب از دولت باشید + جزئیات

وزیر نیرو: یک خبر خوب برای مردم در نظر داریم. که روز ۱۱ اردیبهشت آن را به سمع و نظر مردم میرسانیم. به گزارش رصد روز،  علی‌اکبر محرابیان گفت: سال گذشته ما توانستیم، فصل گرم را بدون خاموشی بخش خانگی به اتمام برسانیم و همچنین نیاز صنعت و بخش...

وزیر نیرو: یک خبر خوب برای مردم در نظر داریم. که روز ۱۱ اردیبهشت آن را به سمع و نظر مردم میرسانیم.

به گزارش رصد روز،  علی‌اکبر محرابیان گفت: سال گذشته ما توانستیم، فصل گرم را بدون خاموشی بخش خانگی به اتمام برسانیم و همچنین نیاز صنعت و بخش کشاورزی به انرژی لازم برای تولید را تامین کنیم که رکوردهای افزایش تولید صنایعی نظیر فولاد و سیمان و همچنین تولید محصولات کشاورزی این مسئله را تایید می‌کند.

وزیر نیرو در بیان برنامه‌ریزی وزارت نیرو برای تابستان سال ۱۴۰۲ گفت: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال ۱۴۰۱، برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط در فصل گرم سال ۱۴۰۲ رقم خورد و این‌بار در ۱۴۰ اقدام اساسی در دستورکار قرار گرفت، تا به نقطه مطلوب‌تری به لحاظ تامین انرژی برسیم.

وزیر نیرو ادامه داد: یک اقدام از ۱۴۰ اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زد و یک خبر خوب است که امید است در هفته پیش‌رو و روز دوشنبه ۱۱ ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار