با کاهش نرخ ارز و کنترل تورم مردم زندگی راحت‌تری خواهند داشت

معاون رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم نرخ ارز و تورم را کنترل کنیم قطعا مردم زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

به گزارش رصد روز، محمدباقر نوبخت امروز بیستم بهمن ماه در مراسم افتتاح ۱۱۶ هزارمین واحد مسکن  روستایی در روستای مورانی شهرستان پلدختر اظهار کرد: سال گذشته به پلدختر آمدم در راستای جبران خسارت سیل و تعهدی را پذیرفتیم که در کنارتان باشیم و از سوی نظام بتوانیم با اهالی این منطقه همدردی و همراهی و همیاری کنیم تا جبران خسارت صورت گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته کلنگی بر زمین زده شده تا بتوانیم ۲۰۰۰ واحد مسکونی غیر از آنچه در ارتباط با سیل بود صرفا برای انسان‌های شریف و بزرگواری که تمکن مالی ندارند بسازیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: این تیم سه نفره متشکل از سازمان‌های بنیاد مسکن، کمیته امداد و برنامه و‌ بودجه تشکیل شد تا از سوی نظام بتوانیم برای تحت پوششی‌های کمیته امداد و بهزیستی و هر انسانی که نیاز دارد بتوانیم خانه‌ای بسازیم.

نوبخت عنوان کرد: امروز به نمایندگی نظام جمهوری اسلامی به پیمان‌خود وفادار ماندیم و برگشتیم تا خانه‌های احداث شده را افتتاح و در اختیار مردم قرار دهیم.

معاون رئیس جمهور گریزی به وضعیت نرخ ارز و تورم در کشور زد و با بیان اینکه اگر بتوانیم نرخ ارز و تورم را کنترل کنیم قطعا مردم زندگی راحت‌تری خواهند داشت، تصریح کرد: تمام تلاش و توانمان این است که این موارد را به انجام برسانیم.

وی اظهار کرد: امشب کسانی که یارانه می‌گیرند امشب به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار