تفریحات لاکچری ساعد سهیلی و گلوریا هاردی + تصاویر

به گزارش رصد روز ، ساعد سهیلی و همسرش که این روزهای پاریس به سر می برند عکسهایی را از خود در فضای مجازی منتشر کرده اند که مورد توجه دنبال کنندگان این دو چهره قرار گرفت. گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی که اصالتی فرانسوی دارد در خصوص آشنایی خو...

به گزارش رصد روز ، ساعد سهیلی و همسرش که این روزهای پاریس به سر می برند عکسهایی را از خود در فضای مجازی منتشر کرده اند که مورد توجه دنبال کنندگان این دو چهره قرار گرفت. گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی که اصالتی فرانسوی دارد در خصوص آشنایی خود با این بازیگر ایرانی روایت جالبی دارد. او که متولد ۱۱ بهمن ۱۳۶۰ است در رشته موسیقی در میک مدرسه عالی است مادری شیرازی دارد و پدرش اهل بوردو فرانسه است. از سال ۹۳ که علاقمندی او به سینما مشهود شد با کمک ساعد سهیلی به کلاسهای بازیگری رفت و البته یادگیری زبان فارسی و تمرین روی لهجه خیلی به مسیر پیشرفتش کمک کرد. تفریحات لاکچری ساعد سهیلی و گلوریا هاردی جدیدترین تصاویر این زوج است.

 

تفریحات لاکچری ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

 

تفریحات لاکچری ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

ماجرای ازدواج ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

گلوریا هاردی قبلا در یک مصاحبه گفته بود،‌ساعد سهیلی برای حضور در یک جشنواره‌ به پاریس آمد و بعد از آشنایی با یکدیگر، ازدواج کردیم.

گلوریا هاردی ملیت فرانسوی دارد و در ایران با مجموعه کیمیا دیده شد.

ساعد و همسرش

نظر همسر ساعد سهیلی درباره ایرانی ها

او درباره رفتار ایرانی‌ها اینطور توضیح می‌دهد:‌ تصور نمی‌کردم ازدواج من و ساعد برای مردم مهم باشد اما بعد از بازی در سریال کیمیا، مردم سوال‌های زیادی درباره ازدواجمان می‌پرسند.

همسر ساعد سهیلی

ساعد سهیلی در فیلم‌های مهمی مثل گشت ارشاد و لاتاری بازی کرده است. البته بازی در فیلم لاتاری برای ساعد سهیلی بدون حاشیه تمام نشد.

از سال ۹۶، در پی واکنش دولت امارات متحده عربی نسبت به این فیلم، ساعد سهیلی نمی‌تواند وارد کشور امارات شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط