درگیریهای پلیس و معترضین به محدودیتهای کرونایی در برلین با هشدار جدی پلیس همراه شد

به گزارش رصد روز ، درگیریهای پلیس با معترضین در شهر برلین آلمان همچنان ادامه دارد. این درگیریها که در اعتراض به محدودیت های کرونایی به وجود آمده هر روز ابعاد جدیدترین به خود می گیرد. پلیس برلین که در شروع اعتراضات بیشتر سعی در متفرق کرد ا...

به گزارش رصد روز ، درگیریهای پلیس با معترضین در شهر برلین آلمان همچنان ادامه دارد. این درگیریها که در اعتراض به محدودیت های کرونایی به وجود آمده هر روز ابعاد جدیدترین به خود می گیرد. پلیس برلین که در شروع اعتراضات بیشتر سعی در متفرق کرد افراد داشت حالا توسط دادگاه اختبار پیدا کرده تا شدت عمل بیشتری از خود برای سرکوب اعتراضات داشته باشد. آمارها حکایت از آن دارد که دست کم ۱۸.۰۰۰ معترض افراطی در این باره به خیابانهای برلین آمده اند در خصوص اقدامات مرتبط با سلامتی اعتراض کنند.

درگیریهای پلیس با معترضین که جرقه های آن از چند روز پیش خورده بود امروز به اوج خود رسید و حالا دادگاه برلین به پلیس ضد شورش این شهر اختیارات بیشتری برای مقابله با این وضعیت را داده است. در جریان این درگیریها تا کنون افراد زیادی بازداشت شده اند اما این برای خاموش کردن اعتراضات کفایت نکرد. پلیس شهر برلیت اخیراً در توئیتی اعلام کرده که ما به رهبر مخالفان هشدار دادیم که این وضعیت را خاتمه دهد در غیر اینصورت برخورد جدی با معترضان توسط پلیس تنها راه خاموش کردن این اعتراضات خواهد بود. احتمالا در ساعات آینده باید شاهد تحولات جدی تری در این زمینه باشیم و اخبار بیشتری از آن مخابره خواهد شد. آلمان که به واسطه موج وسیع مهاجرت از یک سو و نزدیکی به کشور ایتالیا از سوی دیگر در معرض خطر جدی قرار دارد محدودیت های کرونایی را شدت بخشیده تا به واسطه آن بتواند جلوی موج تازه ویروس کرونا را بگیرد.

 

با ما در رصد مهمترین اخبار و تحولات باشید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار