سفر ۲ نفره علی ضیا و نیکی کریمی دل همه را شاد کرد+ عکس

به گزارش رصد روز، علی ضیا سال ۱۳۸۴ به تهران آمد و از ۱۹ سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد. علی ضیا پس از ۵ سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی ...

به گزارش رصد روز، علی ضیا سال ۱۳۸۴ به تهران آمد و از ۱۹ سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد. علی ضیا پس از ۵ سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه یک سیما بود که در ساعات عصرگاهی مهمان خانه های مردم بود و به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی می پرداخت. علی ضیا همچنین اجرای برنامه ماه عسل را بر عهده داشت.

علی ضیا و نیکی کریمی که بخشی از وقت خود را صرف رسیدگی به بخش های محروم سیستان و بلوچستان می کنند، این بار یک اقدام مشترک انجام داده اند.  در این رابطه علی ضیا ابتدا ویدئویی از چالش عجیب اش با پرواز تهران به زاهدان منتشر کرد.

بعد از رسیدن به مقصد هم علی ضیا تصویری از خودش به همراه نیکی کریمی با دسته گل هایی در دست در کنار کودکان سیستان و بلوچستانی نشر داد. در این تصویر یک مرد سیستان و بلوچستانی توضیح می دهد که به کمک علی ضیا و نیکی کریمی یک پل برای عبور خودروهای دو روستا و رسیدن دانش آموزان به مدرسه در مقاطع بارانی و سیل ساخته شده است.

نیکی کریمی/ علی ضیا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار