سقوط آزاد نرخ دلار در بازار+ جدول

به گزارش رصد روز، با گذشت ۱۴ روز از آغاز به کار مرکز مبادله ایران نرخ ارز بیش از ۱۰ هزار تومان کاهش یافته و در حال حاضر خرید دلار توافقی در صرافی‌ها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شده و فروش آن نیز به ۴۶ هزار تومان رسیده است.   امروز همچنی...

به گزارش رصد روز، با گذشت ۱۴ روز از آغاز به کار مرکز مبادله ایران نرخ ارز بیش از ۱۰ هزار تومان کاهش یافته و در حال حاضر خرید دلار توافقی در صرافی‌ها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شده و فروش آن نیز به ۴۶ هزار تومان رسیده است.

 

امروز همچنین در صرافی‌ها درهم امارات ۱۲۸۰۰ خریداری و ۱۲۹۵۰ فروخته می‌شود. این در حالی است که درهم اسکناس د حواله آن نیز در مرکز مبادله به ترتیب ۱۱ هزار و ۵۵۸ تومان و ۱۰ هزار و ۵۰۷ تومان کشف قیمت شد.

 

سقوط آزاد دلار/ دلار صرافی‌ها وارد کانال ۴۴ هزار تومان شد

 

همچنین امروز صبح دلار اسکناس در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۴۲ هزار و ۴۴۶ تومان و دلار حواله ۳۸ هزار و ۵۸۷ تومان کشف قیمت شد که نسبت به چند روز پیش حدود سه هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
یورو اسکناس نیز نرخ ۴۵ هزار و ۳۸۷ تومان و حواله آن ۴۱ هزار و ۲۶۱ تومان در مرکز مبادله قیمتگذاری شد.

 

 

قیمت انواع سکه در بازار

 

در زمان تنظیم این گزارش سکه تمام بهار طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان و سکه طرح جدید ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان درج قیمت شده است.

 

همچنین نیم سکه ۱۵ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان، ربع سکه ۹ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان و سکه گرمی ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

براساس پیش‌بینی فعالان بازار، در ادامه روز قیمت ارز و طلا همچنان کاهشی خواهد بود که در این راستا راه اندازی مرکز مبادله ایران و افزایش اختیارات بازار ارز در بازگشت ارز‌های صادراتی به کشور و همچنین باز گذاشتن دست صرافان در معاملات از دلایل تاثیر گذار در روند کاهشی قیمت‌ها در بازار ارز عنوان می‌شود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار