فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا دهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا دهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

تلاش‌های یکی از اعضای خانواده امروز به بار می‌نشیند و به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا می‌کند. پولی به دست‌تان می‌رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. به اعضای خانواده ثابت نمایید که همیشه پشتیبان آنها هستید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای موردعلاقه‌تان را انجام دهید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. به دنبال مطلب و موضوعی خاص هستید، به طوری که خوشبختی خود را در رسیدن به آن می پندارید. حالا مدتهاست افکارتان تنها متوجه این مسئله است، این نیت خیر و برکت دارد و به زودی برآورده می شود. همه چیز در اطرافتان در حال تغییر و تحول است.

انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید. امروز یکی از دوستان‌ شما که علاقه زیادی به ایشان دارید گرفتار مشکلی می‌شود و به کمکتان نیاز دارد، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار هرگز وی را تنها نخواهید گذاشت.   اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگیتان ایجاد کند. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. محبتی که در دل دارید را به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را پشت سر بگذارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید و کمی استراحت کنید. اگر امروز شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، حتما ضرر خواهید کرد. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و چشم‌تان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید کارهای امروز به فردا موکول شود. در اولین فرصت سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید. بهتر است در مقابل مسائل ایستادگی به خرج دهید و اینقدر در گذشته زندگی نکنید و از دیگران توقع نداشته باشید. درجا نزنید و توان نگاه کردن به آینده و اکنون را داشته باشید تا بدانید تا وقتی هستید و نفس می کشید قدرت تغییر دارید.

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکیتان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمکتان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید.     کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی، زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید. همسر یا عشق زندگیتان همیشه به فکر شماست. با این حال مدتی است که از احوالتان غافل شده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری شما را فراهم کنید. مطمئن باشید نبود توجه همسر یا عشق‌ زندگیتان به شما، دلیلی برای بی‌مهری ایشان نیست. در چند روز آینده همسر یا عشق زندگیتان توجه بیشتری به شما می‌کند.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

به لحاظ سلامتی و شادابی امروز چیزی کم‌ و‌ کسر نخواهید داشت. به فکر اعضای خانواده باشید و اهمیت بیشتری به آنها بدهید. به گونه‌ای زندگی کنید که با صرفه‌ جویی و پس‌ انداز، در آینده بدهکار مردم نشوید. ایام به کام شما است و کارها همان‌گونه که انتظار دارید، انجام می‌شود. لحن صحبتی همراه با احترام و محبت را با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان داشته باشید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا سری به دوستان قدیمی بزنید و از آنها دلجویی نمایید. برای رسیدن به نیتتان کافیست تصمیم بگیرید. هرجور که می توانید خودتان را به ساحل آرامش نزدیک کنید. انجام کاری بهتر از آنچه که توقع دارید صورت خواهد گرفت. اجازه ندهید اضطراب فلجتان کند. شکارچی اگر می خواهد تیرش به هدف بنشیند باید صبور باشد.

تسلط بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و احساساتی نشوید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید.  موقعیت مهمی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. در روزهای آینده بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شماست، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

انسان جذابی هستید و به لطف این روحیه، امروز دوستان جدیدی پیدا کنید. شرایطی فراهم می‌شود تا درآمدتان را افزایش دهید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را تنها بگذارید. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز به شما بی‌احترامی می‌کند، اما پس از گذشت مدتی بابت این رفتار از شما عذرخواهی خواهد کرد. برای رسیدن به نیت عاطفی تان باید کمی مقدمه چینی کنید. گره مشکلی خانوادگی به دست شما باز می شود. حضور شخصی در اطرافتان این روزها شما را به اضطراب می اندازد، امروز تا می توانید از او دور بمانید. جوابی که منتظرش هستید همین را بزودی می شنوید.

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندیهای خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌‌، راه به جایی نمی‌برید. از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. برای افزایش درآمد به نصیحت‌ افراد خلاق و نوآور توجه کنید.  لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادکامی را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان تجربه خواهید کرد. گرفتاری پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز بیشتر از همیشه احساس شادابی و نشاط خواهید کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه دوستان قدیمی حسابی خوش بگذرانید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. دخالت‌های بی‌جا در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز ناگفته‌ای را از شما پنهان کرده‌است. امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. فردی نقشه‌ کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. در یک رقابت کاری یا تحصیلی کار خودتان را بکنید، برنده این رقابت شمایید. در رابطه احساسی‌تان واقع‌بین تر و با خودتان صادق تر باشید. برای انجام یک معامله و یا توافق بهتر است عجله نکنید. روز خوبی پیش رو دارید که می تواند از این هم بهتر بشود.

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود.  احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبرو خواهید شد. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند. میان شما و یکی از آشنایان اختلاف نظری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری شما و این فرد را به دنبال داشته باشد.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

خطری در کمین شما نشسته است. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. امروز مجبور می‌شوید هزینه‌ای هنگفت را برای محل‌کار یا منزل خرج کنید. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. از اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید، نهایت استفاده را ببرید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید. فردی با نیت خوب و دست به خیر هستید و تصور می کنید همه مثل خودتان هستند، شما بی ریا به همه نیکی می کنید اما نباید از همه توقع اعتماد و نیکی متقابل داشته باشید. این روزها تا می توانید صرفه جویی کنید. هدیه ای کوچک اما با ارزش دریافت می کنید.

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید.   مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار اعضای خانواده یبنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیداخواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید.




فال روزانه مهر

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. یکی از دوستان امروز از شما تقاضایی دارد که انجام این تقاضا خارج از عهده‌تان است. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. امروز دنیا را به رنگ عشق می‌بینید و این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به اشتراک بگذارید. اگر حواس‌تان را به انجام کارها بند نکنید، امروز اتلاف وقت زیادی خواهید داشت. مسافری می آید و شما را بسیار خوشحال می کند. یک قهر یا دلخوری تبدیل به آشتی می شود و کدورت ها از دلتان پاک می شود. ارتباطات خوب گذشته دوباره برقرار می شود، طلب وصول می شود و قرض ادا می گردد. خواب های خود را برای هرکسی تعریف نکنید.

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. عضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت و توانایی‌های خود بردارید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

رسیدگی به سلامت خود را در اولویت اول کارهای روزانه قرار دهید. پولی به دست‌تان می‌رسد و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد. برنامه‌ای برای سفر کشیده‌اید اما شرایط مسافرت مهیا نخواهد شد. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید. زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. در خانه و فامیل و در بین دوستانتان مورد احترام هستید و همه دوستتان دارند. این همه خودتان و رفتارتان را دوباره مرور نکنید. این رابطه با مهر و محبت را حفظ کنید. به اطرافیان توجه بیشتری داشته باشید. از کاری یا کسی ناامید می شوید.

 یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌هاست که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند.  پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید.  محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فکری به حال نگرانی‌ و اضطراب خود بردارید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حسابی ولخرجی کنید و اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را از دست بدهید. با چشم‌بسته به افرادی که نمی‌شناسید اطمینان نکنید. به‌رغم کارهای زیادی که دارید، فرصتی برای استراحت و تنهایی پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد تا خستگی از تن‌تان بیرون رود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد. نتیجه فعالیت‌های خودتان را ارزان به باد ندهید و از گذشته درس بگیرید. برای انجام کاری یا تعیین زمانی از شما نظرتان را می پرسند، به جای وقت تلف کردن و بحث کردن به طور مشخص زمان تعیین کنید و جواب بدهید. هوشیار باشید.

قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست ‌نگه ‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. انسان کم‌صبری هستید و زود در برابر مشکلات کوتاه میایید. این روحیه را کنار بگذارید و به یاد داشته باشید کلید حل مشکلات در صبر و برداری نهفته است. مشکلی قدیمی و ریشه‌دار میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. این مشکل زمینه ناراحتی و دلخوری شما و ایشان را فراهم خواهد کرد. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و در اولین فرصت فکری برای حل این مشکل بردارید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.  یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. برای افزایش درآمد به سرمایه‌گذاری بلندمدت فکر کنید. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که از این سفر صرف‌نظر کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان لحظه‌هایی همراه با آرامش و محبت را برای شما تدارک دیده‌است. روزمرگی‌های زندگی را کنار بگذارید و به فکر انجام کار خلاقانه‌ای باشید. دلتنگی برای شخصی کلافه‌تان کرده و این روزها به دنبال راهی برای تجدید دیدار هستید. یک مورد پزشکی را جدی بگیرید و هرچه زودتر به آن بپردازید. در مورد برنامه هایی که داشتید عجله نکنید، دست نگه دارید تا شرایط مساعد شود. مراقب سلامتتان باشید.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی خود بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق ‌زندگیتان بریزید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید.  یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

انرژی و نشاط لازم را برای حل مشکلات بدست خواهید آورد. یکی از بزرگ‌ترهای خانواده امروز پیشنهادی را با شما درمیان می‌گذارد و به نفع‌تان است که این پیشنهاد را هرچه‌سریع‌تر اجرا کنید. برای حضور در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی دعوت هستید و در این مراسم شرایطی برای آشنایی با افراد بانفوذی را پیدا می‌کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید. عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید. به شما پیشنهادی برای یک همکاری می شود. یادتان باشد قبل از دادن هر قولی اول سنگ هایتان را وا بکنید و تمامی شرایطتتان را بدون رودربایستی مطرح کنید که جنگ اول به از صلح آخر است. به زودی به موفقیتی دست می یابید که تصورش را نمی کردید.

 روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  گرفتاری مالی دارید و ذهنتان حسابی مشغول است. با این حال به صلاح شماست که بیش از حد ذهنتان را مشغول نکنید. این گرفتاری‌ها در چند روز آینده خاتمه پیدا می‌کند و اوضاع مالیتان بهتر می‌شود.  مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست به فکر گسترش دامنه موفقیت‌های خود هستید، اما راه درست را نمی‌دانید و این وضعیت زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. به خاطر داشته باشید که راز موفقیت شغلی شما در آشنایی با افراد صاحب‌نام در حرفه‌ای که در آن مشغول هستید، پنهان است. در نتیجه رابطه خود با همکاران را تقویت کنید و رازهای موفقیت را از ایشان فرا بگیرید. همسر یا عشق ‌‌زندگیتان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد.   حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبرو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق زندگیتان امروز شما را حسابی تحویل می‌‌گیرد و غرق محبت می‌کند. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگیتان را جبران کنید.

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصاب‌تان را خراب کند. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. شرایطی مهیا می‌شود تا فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز مانند پروانه دورتان خواهد چرخید. با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به اهداف‌تان کمک بگیرید. حجم اتفاقاتی که این روزها در اطرافتان می افتد بالاست، نترسید و تا می توانید سعی کنید خودتان را با شرایط وفق بدهید. سفر برایتان خوب است. در مورد مسائل عاطفی یادتان باشد کارتان با زور پیش نمیرود. برای رسیدن به نیتتان باید از خودتان کوشش و تلاش بیشتری نشان بدهید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار