فال روزانه پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و یک بهمن و فال روزانه فردا بیست و یکم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه ...

به گزارش رصد روز، فال روزانه پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و یک بهمن و فال روزانه فردا بیست و یکم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری کنی. در حال حاضر نیاز داری که استراحت کنی و آرامش داشته باشی.

اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج کن که دچار بحران نشوی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شما خیلی پرانرژی و سر حال هستید و این فرصت بسیار خوبی در اختیارتان قرار خواهد داد تا خانه تان را یک نظافت درست و حسابی کرده و به همه گوشه و کنارهای آن نظم ببخشید. حتی آن کمدهایی که از باز کردنشان وحشت دارید، انباری داخل پارکینگ و یا هر جای دیگری که از نظافت آن وحشت دارید هم امروز خیلی راحت تمیز و مرتب خواهند شد. شاید در ابتدا نسبت به شروع این کار کمی تنبلی کنید، اما همین که دست به کار شوید و موتورتان گرم شود دیگر هیچ چیزی جلویتان را نخواهد گرفت. به این فکر کنید که وقتی کارهایتان تمام شده اند و دارید با خیال راحت یک فنجان چای گرم می نوشید چه حال خوبی خواهید داشت! به دلیل فشارهای کاری این اواخر عزیزی را با بداخلاقی تان رنجانیده اید هرچه زودتر دلش را بدست آورید. با شخصی ملاقات خواهید کرد که بیش از شما به نفع او خواهد بود. پیغام خوشحال کننده ای به دستتان می رسد. شخصی سعی دارد به شما کمک کند به حرف او گوش کنید. مشکلی با پادرمیانی شخصی حل خواهد شد شما هم اگر دنبال دردسر نمی گردید دیگر پی اش را نگیرید.

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. انسان سخاوتمندی هستید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

 یک شریک با انگیزه پیدا کنید
یکی از راه‌های تقویت انگیزه و ایجاد شور و هیجان برای کار این است که کارها را در همراهی با فردی انجام بدهید که خودش روحیه مشارکت و همراهی و بهبود کارها را دارد. اگر بتوانید کارها را در همراهی با چنین فردی انجام بدهید و بخواهید در کنار هم اهداف مشترک را تعریف کنید بدون شک برای کار کردن علاقه و انگیزه بیشتری خواهید داشت. شاید شما به این دلیل کارها را به عقب می‌اندازید که تنها کار کردن برایتان دشوار است. اگر چنین است و شرایط کار به شما اجازه می‌دهد به فکر یافتن یک همراه یا شریک باشید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

باید کاری انجام دهی که محبوبیت بیشتر شود. البته با کارهای کلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاکارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیکی داشته باشی.

بهترین روش این است که با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و کمتر از آن است که تو تسلیم شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

 

امروز تا جایی که می توانید فعال باشید و از یک جا نشستن و تنبلی پرهیز کنید. این کار باعث خواهد شد احساس سلامتی و نشاط کنید، مخصوصا اگر این اواخر  فعالیت زیادی نداشته اید. سعی کنید کارهای مهیجی مانند حضور در ورزش های تیمی انجام دهید و تمام روز خودتان را در خانه زندانی نکنید. اگر امکان بیرون رفتن از خانه را ندارید کارهایی مانند نظافت منزل هم می توانند مفید باشند، اما هرچند نتیجه نهایی برایتان رضایت بخش خواهد بود، از انجام آنها لذت چندانی نخواهید برد. داشتن فعالیت فیزیکی باعث خواهد شد فشار و استرسی که این اواخر تحمل کرده اید را تخلیه کرده و باتری های خود را برای روزهای آتی شارژ کنید. عجولانه و بدون فکر اسرار و رازهای خود را فاش می کنید، این کار به سودتان نیست. در مورد نیتی که در سر دارید اگر کمی صبر کنید بهتر است، هرچیز زمانی دارد. در انتخاب دوستان خود بی دقت هستید. برنامه ریزی کنید و هدفهای مشخصی برای خودتان تعریف کنید، از همین امروز به چیزهای نو بیندیشید و شاکر نعمت هایی که دارید باشید.

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد.  در محل‌کار یا منزل با مشکلی روبرو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند. اجازه ندهید ناراحتی‌های امروز، مشکلات بیشتری برای شما ایجاد کند. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. محبتی که به همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

معاشرت با آدم‌های الهام‌بخش
مطمئن باشید اگر ده دقیقه با بیل گیتس معاشرت کنید برای کارکردن انگیزه پیدا می‌کنید. آدم‌های اطراف شما روی رفتارتان تاثیر زیادی دارند. اگرچه شما بیل گیتس را در میان دوستانتان ندارید و نمی‌توانید هر روز با او گفتگو کنید اما این باید روش شما در انتخاب دوستان‌تان باشد. با افرادی معاشرت کنید که به شما انگیزه و روحیه تلاش کردن می‌دهند نه کسانی که در طول روز هیچ بازدهی مفیدی ندارند، هیچ تاثیر اندکی در بهبود زندگی خود و جهان ندارند و فقط غرولند می‌کنند

فال روزانه فردا خرداد (پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد که پس از یک دوره تلاش و سختی باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

امروز توانایی شما در تصمیم گیری افزایش یافته و می توانید از این فرصت فوق العاده استفاده کرده و تصمیم ها و انتخاباتی که برای مدت ها پشت گوش انداخته بوده اید و جسارت رویارویی با آنها نداشته اید را امروز انجام دهید. این مسائل لزوما مسائل کاری و حرفه ای نیستند و می توانند زندگی شخصی و روابط عاطفی شما را نیز در بر بگیرند. اگر با دوستان، خانواده و یا حتی عشقتان مشکلی دارید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای فکر کردن به این مشکل و یافتن یک راه حل مناسب برای آن باشد. امروز برای نظافت خانه تان برنامه هایی دارید اما اگر زود بیدار نشوید و دست نجنبانید مهمان های ناخوانده فرصتی برای انجام این کار به شما نخواهند داد. عشق بازوهای خود را به سوی شما می گشاید اما شما همچنان تردید دارید و یک قدم به جلو و دو قدم پس می کشید، عشق می تواند شما را از خامی به پختگی برساند. رویداد های هفته های اخیر را به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل کنید، راه حل بیرون رفت از این بحران را می توانید از این طریق پیدا کنید. نگاه خود را نسبت به مسائل تغییر دهید. خودتان را برای شنیدن یک خبر خوش آماده کنید.

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.   نگرانی‌های خود را با اطرافیان درمیان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با فردی که سنگ‌صبور شماست، درددل کنید و بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد.  به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

 محیط را تغییر بدهید
محیط‌های متفاوت تاثیرات متفاوتی در میزان تولید و بازدهی شما دارند. به میز کارتان یا اتاقی که در آن هستید نگاه کنید و چیزهایی را تغییر بدهید و فضایی فراهم کنید که در آن برای کار کردن احساس خوشایندی دارید. علاوه بر این سعی کنید محیط کارتان را از جای استراحت و خواب و تفریح دور کنید. جایی که می‌توانید در آن بخوابید و یا سرگرم کارهای دیگر باشید فضای مناسبی برای کار کردن نیست. محل کارتان را به فضایی الهام بخش تبدیل کنید تا انگیزه کافی و لازم را برای کار کردن پیدا کنید.‏

فال روزانه فردا تیر (پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

در شرایط کنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این کار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

توانایی شما در تمرکز روی کارهایی که در دست انجام دارید امروز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. اگر باید مطالعه کنید و یا کاری که جزئیات زیادی را در برمی گیرد انجام دهید روزی بهتر از امروز برای این کار پیدا نخواهید کرد، پس تا می توانید از وقت خود استفاده کنید. تفریحات و سرگرمی هایی که به میزان زیادی از تمرکز و توجه نیاز دارند نیز امروز برای شما از جذابیت خاصی برخوردار هستند و امروز از انجام آنها لذت زیادی خواهید برد. وقتی درگیر کاری می شوید حتی اگر یک گله فیل از کنارتان رد شوند هم تمرکزتان بهم نخواهد ریخت، پس این فرصت فوق العاده را به راحتی از دست ندهید و کارهایی که به این میزان از تمرکز نیاز دارند را در برنامه ی خود جای دهید. نیتی که در دل دارید به واقع گری بیشتری احتیاج دارد با دور اندیشی اقدام کنید. از هر روزتان انتظارهای شگفت آور نداشته باشید. قدری خوددار و زیرک باشید. تغییر شغل یا مقام اداری برایتان پیش می آید. به سفری شاد می روید روی پای خود بایستید اوضاع مالی تان روبراه می شود دنیا را هر جور بگیرید همون جور می گذرد.

از اعضای خانواده گریزان هستید و وقتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و اعضای خانواده ایجاد کند و در اولین فرصت رابطه خود با اهل منزل را تقویت کنید.  سفری در پیش دارید اما حادثه‌ای در این سفر در کمین شما است و ممکن است یکی از کالاهای باارزش خود را در مسافرت گم کنید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.  امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی عاشقی کنید و از محبت و عشق بگویید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

یک شریک با انگیزه پیدا کنید
یکی از راه‌های تقویت انگیزه و ایجاد شور و هیجان برای کار این است که کارها را در همراهی با فردی انجام بدهید که خودش روحیه مشارکت و همراهی و بهبود کارها را دارد. اگر بتوانید کارها را در همراهی با چنین فردی انجام بدهید و بخواهید در کنار هم اهداف مشترک را تعریف کنید بدون شک برای کار کردن علاقه و انگیزه بیشتری خواهید داشت.‏

فال روزانه فردا مرداد ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

امروز دیگر وقت آن رسیده است که از جایتان بلند شده و تکانی به خودتان بدهید. شما در زندگی روزمره و در محل کار خود فعالیت جسمانی چندانی ندارید و اگر هر چه زودتر تغییری در این روند ایجاد نکنید سلامتی خود را به خطر خواهید انداخت و حداقل مشکلی که با آن مواجه خواهید شد اضافه وزن شدید خواهد بود! نداشتن فعالیت جسمانی نه تنها روی بدنتان اثرات منفی می گذارد، بلکه به مرور زمان به ذهن و وضعیت روحیتان نیز آسیب خواهد زد. سعی کنید کمی پیاده روی را به برنامه ی خود اضافه کنید و اگر این هم برایتان امکان پذیر نیست، حداقل آخر هفته ها برای ورزش و جنب و جوش وقت بگذارید. باور کنید خودتان هم از این کار لذت خواهید برد! مدتهاست که به چیزی علاقمند شده اید و می خواهید آن را بدست بیاورید، باید بیشتر تلاش کنید موفقیت در چند قدمی شماست. ارزش واقعی خود را نمی شناسید. تغییر شغل و مکان فعلا برایتان مقدور نیست. هدیه ای در یافت می کنید. پیامی به شما داده می شود که برایتان هیجان فراوانی با خودش به همراه دارد. کمی استراحت کنید و بیشتر به فکر سلامتی خود باشید.

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید.  از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

اهدافتان را بازنگری کنید
گاهی فقط به این دلیل کارها را به عقب می‌اندازید که احساس می‌کنید از اهداف و خواسته‌هایتان دور شده‌اید یا کاری که انجام می‌دهید تکراری، خسته‌کننده و بدون هیچ چشم اندازی به سوی آینده است. در این صورت طبیعی است که دلتان نخواهد کار کنید و آن را تا لحظه آخر معطل باقی بگذارید و به امید فردایی باشید که شکل امروز نباشد. در این صورت خوب است اهداف‌تان را بازنگری کنید.

فال روزانه فردا شهریور ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز روز فوق العاده ای برای به کار گرفتن خلاقیت شما خواهد بود؛ البته شما خودتان خیلی خوب از روحیه ی هنری خود آگاه هستید و این استعداد و خلاقیتی که دارید برایتان تازگی ندارد، اما آنچه امروز فرق کرده است قدرت تمرکز شما و تواناییتان در ادامه ی راه تا رسیدن به مقصد است. شما امروز انرژی لازم برای تمام کردن و به نتیجه رساندن هر کاری را در اختیار دارید و می توانید هر پروژه ای که امروز آغاز می کنید را با موفقیت به انجام برسانید. فقط یادتان باشد از روند انجام این کار لذت ببرید و مسائل را بیش از اندازه جدی نگیرید. آنقدر سرگرم کار نشوید که قراری که با دوستان و یا اعضای خانواده دارید را فراموش کنید! از نظر مالی شرایط تان بهتر می شود. در کاری مهم حتما با دیگری مشورت کنید او با تجربیاتش به شما کمک خواهد کرد، ریسک کنید و آماده ی مقابله باشید، اگر طالب کسی یا چیزی هستید باید صبر و تحمل از خودتان نشان دهید، یادتان باشد که از روی ظاهر در مورد افراد قضاوت نکنید. فکرهایی که در سر دارید خوب هستند، به شرط آنکه عجله نکنید.

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل تجربه کنید.  به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌زندگی‌تان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

افسردگی را درمان کنید
به تعویق انداختن کارها می‌تواند یکی از نشانه‌های افسردگی باشد. زمانی که دچار اضطراب شدید هستید و از نظر روحی ضعیف شده‌اید علاقه‌ای به کارکردن ندارید و یا بخاطر استرس زیاد کار را به بعد وامی‌گذارید. اگر احساس می‌کنید از نظر روحی ثبات ندارید و نشانه‌های افسردگی به شکل جدی در حالات روحی شما دیده می‌شود برای حل این مشکل اساسی اقدام کنید. با وجود افسردگی طبیعی است که نتوانید و نخواهید که کار کنید. بنابراین پیش از ایجاد هر تغییر دیگری بهتر است افسردگی را درمان کنید.‏

فال روزانه فردا مهر ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

مسائلی در انتظار توست که در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود که تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

استعداد و توانمندی تو در مسائل اقتصادی بی‌نظیر است. اگر بخواهی و اراده کنی می‌توانی موفقیت‌های مهمی را بدست آوری. فقط باید برای این کار انگیزه‌ای قوی و ریشه‌دار داشت تا از پا نیفتد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شما به هیچ وجه برای در پیش گرفتن ساده ترین راه های ممکن وسوسه نمی شوید. درست است که همه ی ما گاهی وسوسه می شویم این راه را در پیش گرفته و خودمان را راحت کنیم ، اما شما از آن دسته آدم هایی نیستید که به راحتی تسلیم این وسوسه ها می شوند، به ویژه امروز که شرایط کیهانی موجود قدرت لازم برای در پیش گرفتن بهترین راه ممکن را در اختیار شما قرار داده اند و می توانید با تمام توان خود گام های لازم برای رسیدن به مقصد را یکی یکی بردارید و طولانی بودن راه به هیچ وجه باعث نخواهد شد که از میدان به در شوید. اگر همراهانتان سعی کردند شما را قانع کنند که خودتان را با این کار خسته نکنید، موضع خود را حفظ کنید و تسلیم نشوید. به مسائل مادی بیش از حد توجه می کنید، در دنیا مسائل دیگری هم وجود دارد. برای حل مشکلات تان از دوستی کمک بگیرید، شما بهتر از هر کس می دانید که به تنهایی از پس آن برنمی آیید. تلفن مهمی که مربوط به کار است باعث خوشحالی تان می شود. آرامش را هیچ کس نمی تواند به شما هدیه دهد، خودتان باید آن را در وجودتان پیدا کنید.

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست ندهید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید، امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پول‌تان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  انسان پرانرژی هستید و از زیر مشکلات شانه خالی نمی‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید تلاش‌های امروزِ شما در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله کسی را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است، این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

معنویات را نادیده نگیرید
این که در شبانه روز با خدای خودت خلوت می کنیم، چند آیه قرآن می خوانیم، ‌دعا می کنیم و از خدا طلب خیر برای خودت و اطرافیانت می کنیم، انچنان آرامش و زیبایی به زندگیمان می دهد که با هیچ چیز قابل قیاس نیست، لحظه های مناجات های یواشکی با خدا، از زیباترین لحظات زندگی هر بنده ای با معبودش است، آن را به آسانی از دست ندهیم.

فال روزانه فردا آبان ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که نمی‌توان درباره آن داوری کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید کمی بیشتر انتظار کشید تا دریافت که نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

خوشبختی در همین نزدیکی‌هاست. در یک رابطه گرم و صمیمی دوستانه یا در یک محیط گرم خانوادگی. تو خودت باید شادی و خوشبختی را برای خود ایجاد کنی و از آن لذت ببری.

از یک بیماری دشوار و پیچیده نجات می‌یابی. کسی تو را شفا می‌دهد که همیشه به درگاهش راز و نیاز می‌کنی. هرگز امید را نباید از دست داد که مهمترین سرمایه معنوی است.

از نظر مادی باید وضعیت اقتصادی تو هر روز بهتر از گذشته باشد. از فقر باید ترسید که با آمدنش بلاها و مصیبتهای فراوانی را به همراه خواهد آورد. این بلا را باید از خانه خود دور کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز عمل گرایی و داشتن برنامه برای انجام کارهایتان به شما کمک زیادی خواهد کرد. شما در زمان بسیار خوبی برای مورد بررسی قرار دادن وضعیت مالی خود قرار دارید. آیا در موقعیتی قرار دارید که دلتان می خواسته است؟ آیا برای ادامه راهتان برنامه ای در سر دارید؟ آیا به اندازه ی کافی پول و منابع مادی دراختیار دارید؟ به جواب این سؤال ها خوب فکر کنید و با خودتان صادق باشید. به این فکر کنید که چطور می توانید وضعیت فعلی خود را بهبود ببخشید و برای آینده ی خود برنامه ریزی کنید. می توانید در این راه با افراد موفقی که مورد اعتمادتان هم هستند مشورت کرده و در انتخاب راه درست از آنها راهنمایی بگیرید. البته فراموش نکنید که تصمیم گیرنده نهایی خودتان باشید. کمی در روابط با دوستانتان تجدید نظر کنید. از کسی که برای شما خبرهای ناراحت کننده می آورد دوری کنید. برای رسیدن به نیتتان تلاشتان را بیشتر کنید. در کار یا تحصیل موفقیتی به دست خواهید آورد. شما دوست ندارید از شما انتقاد شود اما این دلیل نمی شود که دیگران حق نداشته باشند از شما انتقاد کنند، کمی آرام تر با مردم برخورد کنید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دست‌تان ندهد. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

 برنامه ای منظم
به خودتان رحم نکنید، یک برنامه ی کاری سفت و سخت برای خودتان ترتیب بدهید و سعی کنید که آن را انجام بدهید، مثلا صبح ساعت ۸ بیدار شوید، صبحانه، پیاده روی، کتاب خواندن، تهیه ی غذا، کار، خرید، سر زدن به فامیل، شرکت در جلسات مذهبی، علمی، ‌اموزشی و … اصلا وقتی برای بیکاری نگذارید، اینقدر برنامه تان را شلوغ کنید که شب که به رختخواب رفتید، فرصت غصه خوردن و فکر کردن نداشته باشید، در جا بیهوش شوید!

فال روزانه فردا آذر ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فکرهای مایوس‌کننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با ورزش و تغذیه مناسب آنرا به شرایط مطلوب برسان. بقیه کارها خودبخود روبراه می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

با رسیدن یک بحران مالی، مشکلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادث تکرار نخواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز برای تصمیم گیری در مورد مسائل مختلف فرصت بسیار خوبی خواهد بود. وقتی پای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم و جدی در میان باشد، شما گاهی دچار تردید می شوید و روند انتخاب و تصمیم گیریتان بیش از اندازه طول می کشد. از انرژی فوق العاده ای که شرایط کیهانی فعلی در اختیارتان قرار داده است استفاده کنید و لیستی از مسائل مختلفی که در زمینه های حرفه ای، شخصی و عاطفی باید در مورد آنها تصمیم گیری کنید برای خود تهیه نمایید و سپس یکی یکی آنها را مورد برسی قرار داده و تصمیم خود را در موردشان بگیرید. از این که اشتباه کنید و بعدا از انتخاب خود پشیمان شوید هم هیچ هراسی به دلتان راه ندهید. خودتان را بی جهت وارد مسائلی که به شما مربوط نیست نکنید. در مورد تصمیمی که در زمینه کاری گرفته اید شاید بهتر باشد تجدید نظر کنید. حالا شرایط فرق کرده، بهتر است هوشیار باشید و از این شرایط بهترین استفاده را ببرید. خواسته ای که در دل دارید با کمی دردسر همراه است اما بالاخره عملی می شود. بیشتر کتاب بخوانید و مهارت های خودتان را بالا ببرید.

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.   دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

سعی کنید رفت و ‌آمدهایتان را زیاد کنید، با فامیل، دوست، همسایه و … حتما لازم نیست که شام و ناهار باشد، به صرف یک چای و شیرینی، یا اصلا ناهار باشد، اما یک الویه ی ساده، یا آش! به بهانه های مختلف به آشنایانتان سر بزنید و از آنها دعوت کنید که به منزلتان بیایند، رفت و آمد و دور هم بودن و شلوغی، به شدت می تواند هورمون سروتونین که هورمون شادی و زیباتر کردن زندگیست را در شما بالا ببرد.

فال روزانه فردا دی ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز روز فوق العاده ای برای عملی کردن برخی از ایده هایی که مدتی است در سرتان می چرخند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند خواهد بود. شجاعتی که برای برداشتن این گام های ریسک آمیز نیاز دارید را امروز با توجه به شرایط کیهانی فعلی در اختیار دارید. تنها کاری که لازم است انجام دهید به کار گرفتن توانایی ها موقعیت هایتان است. اگر افکارتان آشفته و در هم و برهم هستند کمی وقت گذاشته و ایده هایتان را روی کاغذ پیاده کنید و سر حوصله به آنها فکر کنید و ببینید چه قدم هایی در راه تحقق بخشیدن به این ایده ها باید بردارید؛ اما وقت خود را بیش از اندازه هم در این مرحله هدر ندهید و اجازه ندهید ترس و عدم اعتماد به نفس جلویتان را بگیرد. حیف است که لحظات عمرتان را به تلخی بگذرانید. نگران نباشید آنچه که از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد. بیشتر مواظب حرف هایتان باشید و نیتتان را با عشق و علاقه بیشتری دنبال کنید. با آن چیزی که شما را نگران می کند روبرو شوید به جای آنکه تمام مدت با آن زندگی کنید، هدیه ای دریافت می کنید و قهری طولانی مدت به آشتی بدل می شود.

اتفاق ناگواری در پیش‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌‌تان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید.  دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه به آرامش برسید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را با تجربه‌ای خاص از عشق آشنا می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

کارها را تقسیم کنید
یکی از چیزهایی که باعث می‌شود شروع کارها برایتان دشوار باشد و بخواهید انجام آن را به تعویق بیندازید این است که کار یا وظیفه را فراتر از توان خود می‌بینید.یعنی همه چیز فراتر از توان شما به نظر می‌‌آید. برای غلبه بر این فشار و ترس و برای ایجاد انگیزه بیشتر بهتر است کارها را دسته‌بندی و تقسیم کنید و سپس روی هر بخش از آن تمرکز کنید. آنقدر کارها را جز به جز انجام بدهید تا دیگر احساس نکنید انجام آن برایتان دشوار است.

فال روزانه فردا بهمن ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیک می‌شوی. با کمی مثبت‌نگری و ریسک می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

یک بهمن ماهی هر چقدر که راه سخت و ناهموار شود هم از میدان نبرد خارج نمی شود و راه خود را با جدیت بیشتری ادامه می دهد. انگار هر چقدر راه سخت تر می شود و موانع بزرگتر می شوند، قدرت و توان شما هم بیشتر می شود و انگیزه تان برای رسیدن به مقصد افزایش می یابد. شاید دیگران با سخت تر شدن اوضاع اهداف خود را مورد بازبینی قرار داده و حتی تغییر دهند و با آنچه که هست کنار بیایند، اما شما بالاخره راهی برای رسیدن به قله پیدا خواهید کرد و تسلیم شدن هرگز جزء گزینه هایتان نیست. امروز هم با همین جدیت به سوی اهداف خود گام بردارید و نگذارید حرف ها و قضاوت های دیگران نظرتان را تغییر دهند. نیتی که در دل دارید موجب سرگردانی و دل نگرانی تان شده، با فردی مشورت کنید اما بهتر است از آن چشم پوشی کنید. سعی کنید بیشتر با عقل خود زندگی کنید تا با احساستان. به اطراف خود درست نگاه کنید فردی به کمک شما نیازمند است او را کمک کنید. چیزی را که چند وقت پیش گم کرده بودید پیدا می کنید. به زودی ملاقاتی خواهید داشت و پیشنهادهای خوبی می شنوید.

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. قرار است پولی به دست‌ شما برسد اما امروز این پول فراهم نمی‌شود و شرایط مالی خوبی را تجربه نخواهید کرد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه سرخوردگی و افسردگیتان را فراهم کند. با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. فرصتی برای مسافرت در پیش دارید. به نفع شماست که از این فرصت استقبال کنید و مسافرتی خاطره‌انگیز را تجربه نمایید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان بیاندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

نعمت هایی که خدا به شما داده را بنویسید، همه را، ریز به ریز، چیزهایی که دارید را هم بنویسید، مثلا ننویسید، سلامتی! بنویسید، داشتن چشم، گوش، توانایی صحبت کردن، بوییدن، چشیدن، فامیلی داشتیم که تصادف سختی کرده بود و از آن به بعد، دیگر نمی توانست مزه ی غذا ها را تشخیص دهد!!! فرض کنید نتوانید طعم شیرین غذا ها را بچشید و لذت ببرید و یا کباب و قورمه سبزی را نتوانید ببویید! فاجعه است.

فال روزانه فردا اسفند ( پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ )

در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

این هفته پولی به دستت می‌رسد و حوادثی اتفاق می‌افتد که در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اینکه تو بی‌توجه نباشی و از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز به حل مشکلی که بین دو نفر از اطرافیانتان پیش آمده و به بحث و شاید حتی درگیری بین آنها منجر شده است فکر می کنید. بهتر است مواظب باشید، چون اگر احتیاط نکنید ناگهان خواهید دید که خودتان هم درگیر این بحث و جدال شده اید. اگر دیدید به این مرحله رسیده اید عاقلانه ترین کار این است که خیلی آرام خودتان را از این میدان جنگ کنار بکشید، چون در غیر این صورت یکی از این دو طرف در نهایت از دست شما ناراحت خواهد شد و از آنجایی که هر دوی آنها برایتان عزیز هستند اصلا از بروز چنین حالتی خوشحال نخواهید شد. سر خودتان را با کارهای مهم تری که برای انجام دادن دارید گرم نگه دارید و روزتان را خراب نکنید. سعی کنید در اطراف خود از رنگ سبز استفاده کنید. یک سفر کاری پیش رو دارید. در کار خود مصمم و با اراده هستید، فقط بدانید که برای هر کاری مقدماتی لازم است، به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. در مورد مشاجره پیش آمده نگاهتان را به موضوع تغییر دهید. از غرورتان کم کنید اما راز دل خودتان را به کسی نگویید پشیمانتان می کنند.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنید. احترام بیشتری در رفتار خود با همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۱۶۵ شمالی

انجام کارهایی که شادتان می کند
چه کاری به شما آرامش می دهد؟ بافتن یک شال گردن؟ درست کردن یک غذا؟ دیدن یک فیلم؟ نوشتن خاطرات روزانه؟ قران خواندن؟ چرخ زدن در اینترنت؟ بازی کردن با بچه ها؟ انجام کارهای خیریه؟ رفتن به گردش؟ سعی کنید در برنامه ی روزانه تان، کارهایی که شما را شاد می کند را حتما بگنجانید، در ادامه، به کلام بزرگان برای شاد شدن دلتان، گوش دهید، اکثر آنها گفته اند انجام کارهای خیر و کمک کردن به دیگران، دلتان را شاد و رنگی می کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط