فال روزانه چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و هشت اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و هشتم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و هشت اردیبشهت و فال روزانه فردا بیست و هشتم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

 

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

شاید شما در حال حاضر در وضعیتی قرار گرفته باشید که در آن مجبور هستید در رابطه با آینده رابطه عاطفی خود تصمیم گیری کنید. شاید خاطرات دوران مجردیتان به سراغتان آمده باشند و شما را به یاد آزادی های گذشته تان انداخته و تردیدهایی را در شما به وجود آورده باشند. به این وسوسه های احمقانه و تردیدهای بیهوده توجهی نکنید، شما در مقابل محدود شدن بعضی آزادی های نه چندان مهم خود، چیزهای بسیار مهمتری به دست آورده اید و اگر الان بخواهید تسلیم این افکار بچگانه بشوید بجای پیشرفت کردن ده ها قدم به سمت عقب پس خواهید رفت. همیشه انسان باید یک چیزهایی را قربانی کند تا چیزهای بهتری را به دست بیاورد. راستگویی خوب است اما در مورد مسئله ای که پیش آمده تا از شما سوالی پرسیده نشده حرفی نزنید. در مورد نیتتان همچنان نیاز به جستجو و تحقیق دارید. در رابطه عاطفی تان با طرف مقابل به توافق های رضایت بخشی خواهید رسید. گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید کرد.

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.    انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید.  کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. امروز از آن روزها است که همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت می‌کند قدردان عشق و محبت‌های بی‌دریغ شما است.

فال روزانه فردا اردیبهشت (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر منتظر این هستید که یک نفر پیدا شود و تمام نیازهای شما را تأمین کند به احتمال زیاد حالا حالاها مجبور خواهید بود که منتظر بمانید. اصلا طبیعت عشق این است که درست در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید و به شکلی که فکرش را هم نمی کنید از راه برسد. شما باید یاد بگیرید که مستقل باشید و هر کاری لازم است را انجام دهید تا خودتان نیازهای خود را برآورده سازید. در غیر این صورت تا ابد شخصیتی وابسته خواهید داشت که اصلا به شما نمی آید و هیچ کسی را هم به خودش جذب نمی کند. شاید امروز در خانه کارهای بسیاری برای انجام دادن داشته باشید، اما حتما زمانی را برای سر زدن به مادرتان کنار بگذارید، او شدیدا دلتنگ شماست! تکلیف مسئله ای مالی که از مدت ها قبل فکرتان را نگران کرده روشن و مسئله حل خواهد شد. دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا کرده، او سعی می کند تا شما را هم درگیر سازد به کسی اعتماد نکنید و تا می توانید خودتان را از این مسئله دور نگه دارید، رودرواسی را کنار بگذارید.

احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است.  وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید.   فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روزانه فردا خرداد (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگر بخواهید به عقب برگردید می توانید ردپاهایی که شما را به اینجا رسانده اند را دنبال کرده و از همان مسیری که آماده اید به نقطه ی آغاز برگردید. چنین چیزی همیشه و برای همه امکان پذیر نیست، اما در حال حاضر شما از چنین موقعیت ارزشمندی بهره مند هستید و باید حداکثر استفاده را از آن ببرید. اعتماد به نفس قوی شما و ایمان محکمی که نسبت به خودتان دارید به شما این اجازه را می دهند که با خیال راحت به هر کجا که دلتان می خواهد سرک کشیده و از همه چیز سر در بیاورید، پس امروز از این فرصتی که دست داده استفاده کرده و سعی نمایید که نگرش ها و تفکرات دیگر را هم امتحان کنید. در برابر شخصی که بسیار عصبانی تان کرده سکوت کرده و خودخوری می کنید، سر خودتان را مشغول کنید حالا زمان پاسخگویی نیست وقتش که برسد آنچه لازم است خواهید گفت. وارد شدن در یک معامله نگرانتان کرده. یک جابجایی خواهید داشت از تغییر نترسید. خبری می شنوید آن را به فال نیک بگیرید.

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. روحیه‌ای خونگرم و مردم‌دار دارید، به لطف این روحیه، دامنه دوستانتان را گسترش دهید. توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگیتان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

 

فال روزانه فردا تیر (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما امروز آماده اید تا به سوی هر کسی که از شما تقاضای کمک کرد دست یاری دراز کنید. اگر رفتارتان با شخصی که از شما تقاضای کمک کرده است خشن و سلطه جویانه نباشد همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت و نتایج رضایت بخشی را به دست خواهید آورد. امروز برای آنهایی که حرف هایشان را در لفافه و به صورت غیر قابل درک می گویند روز خوبی نخواهد بود و هر چقدر افکار و خواسته هایتان را با صدای بلندتری به زبان بیاورید نتایج بهتری به دست خواهید آورد. امروز کمی بیشتر در مورد زمینه علمی تازه ای که به آن علاقمند شده اید مطالعه کنید، این کار علاوه بر این که اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار خواهد داد ممکن است شما را وسوسه کند که تحصیلات خود را در شاخه جدیدی ادامه بدهید. بیشتر به ورزش های سبک بپردازید و سلامتتان را جدی بگیرید. یک کار نیمه تمام دارید که فکرش کلافه تان کرده، برایش وقت بگذارید و آن را تمام کنید. برای گرفتن یک جواب عجله دارید و دلتان می خواهد زمین و زمان را به هم بدوزید، مراقب باشید رفتاری نشان ندهید که اطرافیان را هم کلافه کنید.

به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. مدتی است که همسر یا عشق ‌زندگیتان از شما دوری می‌کند، اما امروز ورق بر می‌گردد و طعم عشق و محبت را خواهید چشید.

 

فال روزانه فردا مرداد (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

امروز اگر کارهایتان را سر صبر و حوصله انجام دهید و برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب عجله نکنید همه چیز خوب پیش خواهد رفت و جواب سؤال هایی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند را پیدا خواهید کرد. به جای اینکه منطقتان را برای به هم وصل کردن سرنخ ها به کار بگیرید و به دنبال چرایی و چگونگی پیشرفت کارها باشید بهتر است خودتان را با ریتم اتفاقات امروز هماهنگ کنید و صبور باشید. امروز ممکن است برخی اختلاف نظرها در مورد رابطه عاطفیتان بین شما و عشقتان پیش بیایند. یادتان باشد قرار نیست که هیچ کس در یک رابطه عاطفی خودش را اسیر و زندانی کند، پس به آزادی های فردیتان توجه بیشتری داشته باشید و طرف مقابل را هم آزاد بگذارید. با گفتن یک حرف در جمعی نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم ناراحتی ایجاد خواهید کرد. در مورد یک گره مالی نگرانی نداشته باشید و بیشتر تمرکزتان روی کار و فعالیت های اخیرتان باشد. امکان دوری موقت به خاطر یک سفر کاری وجود دارد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که غافلگیرتان می کند.

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. انسان زودرنجی هستید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاقهای ناخوشایند پیدا کنید. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه آماده شنیدن مشکلات آنها هستید. توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگیتان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگیتان به دنبال ندارد. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید.

 

فال روزانه فردا شهریور (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز شما نمی توانید به راحتی با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید و وقتی داغ ترین بحث های ممکن در جریان باشند هم احساس می کنید که انگار نمی توانید با جمع همراه باشید و ذهنتان مدام در جای دیگری سیر می کند. راستش را بخواهید در این شرایط چیز خاصی را از دست نخواهید داد، پس با خیال راحت یک گوشتان را در کنید و گوش دیگرتان را دروازه! همین که در ظاهر طوری رفتار کنید که انگار دارید حرف های آنها را می شنوید و با این کار جلوی ناراحت شدنشان را بگیرید کافی است. مطمئن باشید اگر بحث به جایی کشیده شود که به شما هم مربوط باشد خودتان به صورت ناخودآگاه به جمع بازخواهید گشت! برای شروع کاری دائم امروز و فردا می کنید، تصمیمی جدی بگیرید و شروع کنید و بهانه نیاورید زمان را از دست می دهید. رفتار شخصی شما را وادار به فکر می کند. یک معامله آن طور که توقع دارید پیش نمی رود کمی صبر کنید. اوضاع از آنچه که فکر می کنید بهتر خواهد شد.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنینتان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. در محل‌کار یا منزل با مشکلی روبرو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند.  تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحالیتان را فراهم می‌کند. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلاً نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید.

فال روزانه فردا مهر (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

شما امروز در این اندیشه هستید که چرا وقتی ما خودمان می توانیم به دنبال فرصت ها برویم و آنها را پیدا کنیم باید بنشینیم و منتظر بمانیم تا فرصت ها به سراغ ما بیایند. شما مصمم هستید که این انرژی و تفکر مثبتی که در شما جوانه زده است را به اطرافیانتان هم منتقل کنید و هرچقدر که بیشتر در این راه تلاش می کنید حال خودتان هم بهتر می شود و اتفاقات خوب غیرمنتظره ای برایتان پیش می آیند. یادتان باشد که بهترین راه برای چند برابر کردن احساس شادی و خوشبختی به اشتراک گذاشتن آن است. امروز می تواند برای شما دقیقا همان اتفاقات و موقعیت هایی را به همراه داشته باشد که خودتان می خواسته اید، به شرط آن که چشم هایتان را خوب باز کنید. این روزها در رابطه عاطفی تان دچار احساسی چندگانه شده اید، بهتر است تکلیف این احساس را هرچه زودتر روشن کنید. در مورد یک مسئله ی کاری همه تخم مرغ ها را در یک شانه نچینید. در مورد مسئله ای بیش از حد کنجکاوی و پرس و جو نکنید به دردسر میافتیدT این مسئله به شما مربوط نیست.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای شوم در کمین شما است. در این شرایط به صلاح است که بیشتر مواظب خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که خطری وجود شما و آشنایان را تهدید نکند. امروز سهل‌انگاری‌های اطرافیان شما را به دردسر بزرگی می‌اندازد. به فردی که این سهل‌انگاری را انجام داده تذکر بدهید و به ایشان گوشزد کنید تا در آینده بیشتر حواسش را جمع کند. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. با انجام کاری هیجان‌انگیز و مفرح، زمینه شادی اعضای منزل را فراهم کنید.  برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.

فال روزانه فردا آبان (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

شما امروز در محیط امن خانه ی خودتان و این فضایی که برایتان به شدت آرامش بخش و حتی مقدس است غرق در تفکر خواهید شد و به مهم ترین مسائل زندگیتان فکر خواهید کرد. شما از اینکه تمام ابزار، منابع و وسایل مورد نیاز برای انجام کاری که در سر دارید را در اختیار دارید مطمئن هستید. به دیگران بفهمانید که دلتان نمی خواهد کسی مزاحمتان شود و در آرامش کامل دست به کار شوید. قرار نیست تمام روزها را با دوستانتان بگذرانید، همه ی ما گاهی به تنهایی و خلوت نیاز داریم. به کسی توضیح ندهید که چکار می خواهید بکنید و در سکوت پیش بروید، مطمئن باشید وقتی به موفقیت برسید همه خبردار خواهند شد. شخصی در اطرافتان بسیار مرموز و محافظه کار است، بهتر است با او بسیار با احتیاط رفتار کنید و از برنامه های آینده تان با او صحبت نکنید. شما اهداف و خواسته واقعی او را نمی دانید. در مورد یک مسئله کاری احساس غرور می کنید اما اگر نتوانید در مورد تصمیمتان مصمم باشید به مشکل بر خواهید خورد.

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. انسان سهل‌انگاری هستید و زندگی را آن‌گونه که باید‌وشاید جدی نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد دردسرهای زیادی برای شما به دنبال داشته باشد زندگی را جدی بگیرید و آینده‌ای پربار برای خود و اعضای خانواده رقم بزنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. روزی سرشار از عشق و عاشقی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید.  اختلاف‌نظرهای زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظرها زمینه دلخوری شما و اطرافیان را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده از درِ صلح و سازش با آشنایان وارد شوید.

 

فال روزانه فردا آذر (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

امروز یک نفر به طوری غیرعادی به شما و کارهایتان علاقه نشان می دهد و دلش می خواهد از تمام زیر و بم کارهایتان سر دربیاورد. شاید بتوانید با صحبت کردن در مورد جزئیات خسته کننده ی کارهایتان بفهمید طرف مقابلتان واقعا به شما و فعالیت های کاری یا هنریتان علاقمند است و یا فقط از روی کنجکاوی و یا بهتر بگوییم فضولی به شما نزدیک شده است. شما در حال حاضر تمام تمرکزتان را روی کارها و اهدافتان گذاشته اید و مسلما دلتان نمی خواهد کسی در کارهایتان دخالت کند، پس از روی خجالت و یا مهربانی غیر منطقی به کسی این فرصت را ندهید. آنهایی که واقعا شما را دوست دارند مسلما نمی خواهند مزاحم کارتان شوند. در مورد مسئله ای امیدتان ناامید می شود، کمی صبور تر باشید. دیدن عکسی خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. در مورد یک پیشنهاد کاری بر سر دوراهی قرار می گیرد. شنیدن خبری بسیار متعجبتان می کند، دست پاچه نشوید و عکس العملی نشان ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. قصد انجام کاری را دارید اما امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار ساز مخالف خواهد زد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه فردا دی (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما شخصی بسیار درونگرا و محافظه کار هستید و افکار و مسائل شخصیتان را تنها با عده ی خاص و محدودی در میان می گذارید. با وجود اینکه این رفتارتان مخصوصا اگر در گذشته از کسی زخم خورده باشید از نظر خودتان کاملا طبیعی است، نباید اجازه بدهید که باعث شود با دیگران ارتباط برقرار نکنید و به آنها برای نزدیک شدن به خودتان فرصتی ندهید. از درس هایی که از اتفاقات گذشته گرفته اید استفاده کنید، اما اجازه ندهید شما را بیش از اندازه محدود و بدبین کنند. اگر بتوانید درک و احترام متقابل را در رابطه تان ایجاد کنید و حد و مرزهای درستی را برای خودتان و طرف مقابلتان ایجاد کنید همه چیز خوب پیش خواهد رفت. فکری که به ذهنتان رسیده یا چیزی که می خواهید با سماجت تمام به دست خواهید آورد. از دیدن شخصی بسیار خوشحال خواهید شد. گرهی سخت خود به خود باز می شود طوری که باورتان نمی شود. خرید کوچکی برای خودتان یا شخصی عزیز خواهید کرد انجام یک کار خیر ختم به اتفاق خوبی برای شما می شود.

تفریحی سرگرم‌کننده پیش روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا  عشق ‌زندگیتان تجربه نمایید. نبض بازار را در اختیار دارید و موقعیت‌های سودآور را به خوبی تشخیص می‌دهید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.

فال روزانه فردا بهمن (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز از آن روزهای مورد علاقه شما نیست. محدودیت هایی که در محل کارتان دارید ذهن شما را به طرز عجیبی به خود مشغول کرده اند و به این فکر می کنید که در برابر این همه سختی ها و محدودیت هایی که دارید تحمل می کنید باید حداقل پاداش و تحسین و تایید بیشتری دریافت کنید. با این حال امروز می تواند روز خوبی برای تعیین اهداف حرفه ای جدید باشد. شاید بتوانید نقشه بهتری برای پیشرفت کاری خود بکشید یا به این نتیجه برسید که باید از رئیستان بخواهید ترفیع رتبه ای که فکر می کنید لیاقتش را دارید به شما بدهد. بهر حال حواستان باشد که تمام روزتان را صرف فکر کردن به مسائل کاری نکنید و آخر هفته تان را به بهترین شکل ممکن بگذرانید. وقت بیشتری را با دوستان بگذرانید. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید بهتر است کمی صبر کنید. اگر مجرد هستید این روزها بهتر است آخرین نگرانی تان در رابطه با عشق و عاشقی باشد. اگر در رابطه ای عاطفی هستید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. مسافری عزیز در راه دارید.

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز سودی به دست شما می‌رسد. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود.  شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. مدتهاست که از بزرگان فامیل عیادت نکرده‌اید. فرصتی از روز را به دلجویی و عیادت از بزرگان فامیل اختصاص دهید و جویای حال اعضای خانواده باشید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

 

فال روزانه فردا اسفند (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

بعد از اینهمه کار و تلاش، کمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌کند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما این اواخر با لجبازی و سرسختی بسیاری اصرار به انجام کارهایی داشته اید که با وضعیت اقتصادی فعلی شما جور در نمی آیند. ممکن است با خودتان فکر کنید که نباید هدفتان را رها کنید، اما گاهی واقعا کمبود مادیات خیلی قویتر از آن چیزی است که شما بتوانید با دست خالی در برابر آن بایستید. شاید بهتر باشد فعلا به پیشرفت وضعیت اقتصادی خود پرداخته و افکار و انرژی تان را روی آن متمرکز کنید. این کار در نهایت شما را یک قدم و حتی بیشتر به سمت هدف اصلیتان پیش خواهد برد. شاید امروز در خانه آنقدر کار برای انجام دادن داشته باشید که اصلا به یاد عشق و عاشقی هم نباشید، اما طرف مقابلتان قطعا شما را به خاطر این موضوع سرزنش خواهد کرد. برای یک زخم کهنه دنبال مسکن های موقت نباشید، مسئله را باید از ریشه حل کنید. از شنیدن خبری اشک شوق می ریزید. بعد از چند سال تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن است، حالا شما فرصت کافی برای شروع کردن کار یا حرفه ای که از مدت ها پیش در فکرتان بوده دارید، از این فرصت استفاده کنید.

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد.  با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. شرایطی برای آشنایی شما با فردی سرشناس و مهم فراهم می‌شود. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  همسر یا عشق ‌ زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار