قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

قیمت طلا و سکه تا این لحظه مسیری متفاوت را طی می‌کند. قیمت طلا نوسانات محدود ولی کاهشی را تجربه می‌کند، اما سکه مطابق چند روز گذشته روند صعودی دارد. به گزارش رصد روز،قیمت سکه امروز همچنان روندی صعودی دارد اما طلا نسبت به روز گذشته تا این ...

قیمت طلا و سکه تا این لحظه مسیری متفاوت را طی می‌کند. قیمت طلا نوسانات محدود ولی کاهشی را تجربه می‌کند، اما سکه مطابق چند روز گذشته روند صعودی دارد.

به گزارش رصد روز،قیمت سکه امروز همچنان روندی صعودی دارد اما طلا نسبت به روز گذشته تا این لحظه کاهش قیمت محدودی را تجربه کرده است. قیمت طلا ( ۱۸ عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و ۱۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه امروز 26 بهمن 1401

سکه امامی

قیمت سکه امروز روی قیمت ۲۵ میلیون و ۷۰۱ بازگشایی شده و آخرین قیمت روز گذشته آن نیز ۲۵ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان بوده است.

این فلز ارزشمند در لحظه تنظیم این گزارش ۲۵ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان قیمت دارد. حباب سکه امامی نیز در سقف تاریخی ایستاده و پنج میلیون و ۵۱۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی اکنون ۲۳ میلیون ۹۹۵ هزار تومان قیمت دارد و نرخ بازگشایی آن نیز در همین قیمت بوده است. این سکه طرح قدیم در نوسانات امروز تا ۲۴ میلیون تومان نیز رشد کرده است. حباب سکه بهار امروز چهار میلیون و ۱۳۹ هزار تومان اعلام شده است.

نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است، این در حالی است که نرخ روز گذشته این نوع سکه در روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان پایین‌تر ثبت شده است. حباب نیم‌سکه امروز چهار میلیون و ۵۰۹ هزار تومان قیمت دارد.

ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده، این در حالی است که نرخ بازگشایی این سکه گوچک نیز بر روی همین نرخ بوده است. حباب ربع سکه چهار میلیون و ۵۴۵ ثبت شده و که تقریبا نیمی از ارزش ذاتی آن را در بر می‌گیرد.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز با قیمت پنج میلیون تومان معامله می‌شود. سکه گرمی تنها نوعی از سکه است که نسبت به روز گذشته تغییری پشت سر نگذاشته است.

دو عامل تعیین کننده قیمت سکه در داخل کشور، یعنی دلار و انس جهانی هر دو مسیری افزایشی را طی می‌کنند و همین عاملی برای افزایش قیمت سکه در چند روز گذشته بوده است. تمایلات نوسانی مسکوک طلا اکنون صعودی است.

البته کارشناسان و فعالان این حوزه معتقدند قیمت این فلز ارزشمند اکنون در سقف قرار دارد و زمان مناسبی برای خرید با تعداد بالا نیست.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار