نادران در کمیسیون تلفیق: مجوز سقف دوم بودجه شهریور ماه است

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: مجوز سقف دوم بودجه شهریور در نظر گرفته خواهد شد تا دچار تلاطمات گذشته به ویژه در سال جاری نشویم.

به گزارش رصد روز، الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در اولین نشست این کمیسیون ضمن تاکید بر تدوین بودجه سال آینده به صورت دو سقفی، گفت: ما در این بودجه مجوز کسب درآمد تا یک میلیون بشکه را برای دخل و خرج به دولت می‌دهیم و مازاد آن را به شرط تحقق و با فاصله زمانی فروش نفت و واریز درآمد آن به خزانه و ارائه گزارش خزانه به مجلس در نظر می‌گیریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: مجوز سقف دوم بودجه هم شهریورماه در نظر گرفته خواهد شد تا دچار تلاطمات گذشته به ویژه در سال جاری نشویم.

وی تاکید کرد: ما در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تلاش می‌کنیم تا مباحث اصلاح ساختار، اصلاح بودجه شرکت‌های دولتی، شفافیت و گردش خزانه را اعمال کنیم بنابراین تدوین بودجه به صورت دو سقفی راهبرد کلی ما خواهد بود.

 

نادران با اشاره به اینکه مجلس در بحث کلیات لایحه بودجه سال آینده هم دو نظر دارد، اظهار کرد: ابتدا رد کلیات بودجه و بحث دیگر اصلاح ساختار اساسی بودجه است تا بتوانیم بودجه قابل قبول به دولت ارائه کنیم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ افزود: مجلس تلاش دارد تا منافع ملت، عدالت و توجه به اقشار ضعیف و تمامی مناطق در کشور را در روند بررسی بودجه در نظر بگیرد، براین اساس ما تمامی پیشنهادات نمایندگان را در بررسی بودجه مدنظر قرار خواهیم داد تا تصمیمات اتخاذ شده، مساوات را در بخش‌های هزینه‌ای و درآمدی ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط