ولپارس پر تراکنش ترین نماد بورسی ۲۱ دی ماه

شتران دیگر نماد بروسی بود که امروز 41 هزار و 374 بار معامله شد و در حالیکه حجم بیشتری نسبت به نماد ولپارس خورده بود اما با تعداد دفعات کمتر معامله شده جایگاه دوم را مال خود کرد. ارزش بازار این نماد بورسی امروز به 2 هزار و 321 میلیارد ریال...

 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزیکه بازار سرمایه روند خوبی را پشت سرگذاشت چند نماد بورسی توانستند پرتراکنش ترین نماد معاملات امروز باشند. لیزینگ پارسیان در صدر نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. این نماد بورسی امروز با بیش از ۱۳۷ میلیون و ۳۲۵ هزار حجم به تنهایی اولین نمادی بود که عنوان پر تر تراکنش ترین نماد را به خود اختصاص داد. لیزینگ پارسیان که با نماد ولپارس در بازار سرمایه فعالیت می کند امروز ارزش بازار خود را بیش از ۹۴۸ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال می بیند. نماد ولپارس امروز ۷۵ هزار و ۵۲۶ دفعه معامله شد.

 

شتران دیگر نماد بروسی بود که امروز ۴۱ هزار و ۳۷۴ بار معامله شد و در حالیکه حجم بیشتری نسبت به نماد ولپارس خورده بود اما با تعداد دفعات کمتر معامله شده جایگاه دوم را مال خود کرد. ارزش بازار این نماد بورسی امروز به ۲ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال رسید.

 

گروه دارویی برکت امروز با ۴۰ هزار و ۷۹۰ لبار معمله در جایگاه سوم قرار گرفت. برکت امروز قیمت پایانی خود را ۲.۴۰۱ تومان ثبت کرد و ارزش بازاری بیش از ۳ هزار و ۵۶ میلیارد ریال داشت.

 

فملی امروز ۳۷ هزار و ۶۵۲ بار معامله گردید و در قیمت پایانی ۱.۲۴۴ تومان بسته شد. این نماد معاملاتی که که ارزش بازارش به مراتب بیشتر از ولپارس بود در جایگاه چهارم پر تراکنش ترین نماد قرار گرفت.

 

شپنا در حالی در جایگاه پنجم قرار می گیرد که در بین نمادهای تإثیرگذار در شاخص نیز مشاهده می گردد. که قیمت پایانی اش ۱.۱۰۶ تومان بود. شپنا امروز ۳۴.۰۹۲ دفعه معامله شد و ارزش بازارش بیش از ۲.۵۹۸ میلیارد ریال بود.

 

خودرو دیگر نمادی که در بین نمادهای تأثیرگذار در شاخص هم دیده می شود ۲.۸۵۰ ریال را قیمت پایانی خود دارد و با ۳۱.۰۵۶ باز معامله روبروست این نماد بورسی که ارزش بازار خود را ۲.۳ برابر نماد ولپارس می بیند اما با تعداد معاملات کمتر در جایگاه ششم قرار گرفت.

 

کاما دیگر نمادی است که با وجود روز بدی که در بازار امروز داشت با با ۲۸.۳۰۲ بار معامله در جایگاه هفتم قرار دارد و ارزش بازاری معادل ۲.۲۹۸ میلیارد ریال را به ثبت رسانده است.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار