پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، بر اساس تحلیل کارشناس به نظر می‌رسد خودرویی‌ها و بانکی‌ها در صورت حصول توافق در سودآوری پیشرو باشند. اوره‌ای‌ها نیز به تبع وضعیت خوبی دارند و برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند. پیش ...

به گزارش رصد روز، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، بر اساس تحلیل کارشناس به نظر می‌رسد خودرویی‌ها و بانکی‌ها در صورت حصول توافق در سودآوری پیشرو باشند. اوره‌ای‌ها نیز به تبع وضعیت خوبی دارند و برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه با بررسی روند معاملات امروز، چشم اندازی از بازار ارائه نمود و گفت: با توجه به رشد بیش از دو درصدی شاخص کل و همچنین رشد ۱.۸درصدی شاخص هم وزن به نظر می‌رسد تقاضا در نمادهای بزرگ بازار بیشتر بوده و فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت بر بورس امروز را داشتند.

وی افزود: می‌توان گفت روند معاملات بورس در شرایط خوبی به سر می‌برد و تقاضا در بازار به مراتب وضعیت بهتری نسبت به قبل دارد و ارزش معاملات نیز به محدوده‌ای معقولی رسیده است. با توجه به ورود پولی که در بورس امروز شاهد آن بودیم انتظار می‌رود معاملات فردا نیز با پایداری در مدار تعادلی سبزپوش باقی بماند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه صنایع وضعیت متفاوتی نسبت به هم دارند به نظر می‌رسد خودرویی‌ها و بانکی‌ها در صورت حصول توافق در سودآوری پیشرو باشند. اوره‌ای‌ها نیز به تبع وضعیت خوبی دارند و برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.

پیش بینی بورس فردا 15 فروردین 1401

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار