کدام یک از نمایندگان مجلس گوشی آیفون دارند / آیفون بازهای پارلمان + اسناد

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]کدام یک از نمایندگان مجلس گوشی آیفون دارند؟ این سؤالی است که پس از اتفاقات دو سه روز گذشته و حبابی که در بازار تلفن همراه ایجاد شد به ...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]کدام یک از نمایندگان مجلس گوشی آیفون دارند؟ این سؤالی است که پس از اتفاقات دو سه روز گذشته و حبابی که در بازار تلفن همراه ایجاد شد به دنبال پاسخ آن هستیم از آنجا که بررسی میدانی در این باره ممکن نبود به سراغ صفحه توئیتر نمایندگان رفتیم تا مشخص شود با کدام گوشی اقدام به توئیت زدن کرده اند.[/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع گوشی آیفون و در اختیار داشتن آن توسط برخی شخصیتها خصوصاً در یکی دوسال گذشته حاشیه های زیادی را ایجاد کرده.  مهمترین حاشیه ایجاد شده در این باره به زینب سلیمانی بر می گردد که برداشتهای مختلفی از آن شد هرچند که یقیناً ملاک ارزیابی افراد تفکر آنهاست نه گوشی و ملک و خودرویشان اما با این همه انتظار می رود که برخی از افراد در راستای گاف ندادن و ایجاد خوراک خبری برای رسانه های معاند بیشتر مراقب رفتار خود باشند. این قضیه خصوصاً در روزهایی که بحث حمایت از کسب و کار داخلی و دشمن ستزی در کشور موضوع کاملاً درست و هدفمندی است تناقضی ایجاد می کند که بهتر است شاهد آن نباشیم.

بررسی ها نشان میدهد که تعدادی از نمایندگان مجلس و برخی از اعضای کابینه دولت سیزدهم از گوشی آیفون استفاده می کنند. هرچند که ممکن است این استفاده توسط مشاوران رسانه ای ادمین های این صفحات باشد اما همین قضیه نیز قابل مدیریت بود و می شد با هزینه ای کم هزینه های بشتری پرداخت نکرد.

کدام یک از نمایندگان مجلس گوشی آیفون دارند

 

تالارپشتی ، جلال رشیدی کوچی ، معصومه پاشایی ، احمد نادری ، رضا حاجی پور ، محمود عباس زاده ، غلامرضا مرحبا ، حمیدرضا حاجی بابایی ، محمدحسین فرهنگی ، محمدرضا صباغیان ، رسول فرخی ، روح الله ایزدخواه ، اسماعیل حسین زهی ، احمد جباری ، آرا شاوردیان ، علی اکبر علیزاده ، مرتضی آقاتهرانی ، زهره سادات لاجوردی ، مجتبی یوسفی ، اردشیر مطهری ، ابراهیم رضایی ، مصطفی متفکر آزاد ، ناصر موسوی لارگانی ، مجتبی رضاخواه ، حسین امامی و مسلم صالحی از نمایندگانی هستند که از گوشی آیفون استفاده می کنند.

البته در میان نباید از برخی ازا عضای کابینه دولت ، شهردار تهران و علی لاریجانی نیز غافل شد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار