ارزش دارا یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۳۷۷ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن ۴ هزار و ۱۰۰ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰ با افزایش ۶ هزار ریالی در قیمت پایانی ۱۳۸ هزار و ۲۵۰ ریال بسته شد تا مثبت ۴.۵۴ درصد را...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۳۷۷ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن ۴ هزار و ۱۰۰ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰ با افزایش ۶ هزار ریالی در قیمت پایانی ۱۳۸ هزار و ۲۵۰ ریال بسته شد تا مثبت ۴.۵۴ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش خوبی همراه روبرو بود و میزان خرید حقیقی های امروز این نماد نسبت به روز قبل تغییر قابل ملاحظه ای را نشان می دهد اما در رفتار حقوقی های این نماد امروز شاهد تغییراتی بودیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۳۳ هزار و ۲۷۲ معامله بود که حجم آن به ۲۳ میلیون و ۴۶۳ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به آخرین روز قبل معاملات افزایش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز سه هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۳۴,۲۹۰ ریال تا ۱۴۲,۰۰۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۲۲ میلیون و ۸۲۲ هزار برگه سهم خریدند و ۲۳ میلیون و ۱۷۲ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۶۴۱ هزار و ۶۶ برگه سهم خرید داشتند و ۲۹۱ هزار و ۲۴ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۳۸ هزار و ۲۵۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۲۷ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل دویست هزار ریال افزایش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۱۰ هزار و ۹۰۴ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۱۲ نفر از آنان حقوقی بود  و ۱۰ هزار و ۹۰۴ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۱۰ هزار و ۶۲۸ نفر می رسید که به جز ۲۲ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار