ارزش سهام عدالت امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم امروز ۱ حرداد ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت امروز 1 خرداد 1400 و ارزش دارا یکم امروز 1 حرداد 1400 به ترتیب با کاهش  ۲.۷ و ۵.۶۸ روبرو شدند که یکی از بیشترین ریزش های آنها در چند هفته اخیر بود.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم امروز ۱ حرداد ۱۴۰۰ به ترتیب با کاهش  ۲.۷ و ۵.۶۸ روبرو شدند که یکی از بیشترین ریزش های آنها در چند هفته اخیر بود. شاخص هم وزن نیز امروز بیش از ۴۸ واحد کاهش داشت.

 

شاخص کل بورس تهران امروز شنبه اول خردادماه از دقایق ابتدایی معاملات با صف فروش اغلب نماد‌های بازار همراه بود و هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد تا جایی که بعد گذشت ۳۰ دقیقه از معاملات، ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل را شاهد بودیم. بازار سرمایه با ریزش ۲۷ هزار و ۵۹۱ واحدی و رسیدن به رقم یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۲۵۳ واحد پایان یافت، این رقم از کف شاخص کل در نیمه دوم سال ۹۹ پایین‌تر است. آخرین بار شاخص در بهمن‌ماه تا یک میلیون و ۱۳۵ هزار واحد ریزش داشت. شاخص بورس و هم شاخص فرابورس روندی نزولی داشتند و به ترتیب ۲.۳۹ درصد و ۱.۲۳ درصد افت داشتند.

«فملی»، «فارس» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند.
«خودرو»، «برکت» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۱۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲.۷ درصد معادل ۲۰۷ هزار و ۷۹ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۷۰۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱ خردادماه ۱۴۰۰

ارزش دارا یکم امروز ۱ حرداد ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۶۹۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۶.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۵۶۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱ خردادماه ۱۴۰۰

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار