جزییات محدودیت های ترافیکی مراسم ۱۳آبان اعلام شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ در سطح معابر منتهی به خیابان طالقانی خبر داد .

به گزارش رصد روز، محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اعمال ممنوعیت‌های روز ۱۳ آبان ماه امسال به منظور نظم دهی تسهیل و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: این مراسم از ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز ۱۳ آبان شروع می‌گردد، اما تیم تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح در محل‌های اطراف این محدوده مستقر هستند و اقدامات ترافیکی خود را انجام می‌دهند. همچنین از شب قبل این مراسم نسبت به انسداد مسیر‌های منتهی به این مراسم اقدام خواهد شد.

سردار حمیدی ادامه داد: ممنوعیت‌های توقف بدین صورت انجام می‌پذیرد:

۱_ ضلع جنوبی خیابان کریم خان حد فاصل ایرانشهر تا میدان هفت تیر

۲_ خیابان قرنی حد فاصل کریم خان تا طالقانی در هر دو مسیر

۳_ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل طالقانی تا میدان فردوسی

۴_ خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا انقلاب در هر دو مسیر

۵_ خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا نجات اللهی و خیابان مفتح تا سه راه طالقانی در هر دو مسیر

۶_ ضلع غربی خیابان حافظ حد فاصل کریم خان تا طالقانی

۷_خیابان‌های ایرانشهر و موسوی حدفاصل سمیه تا انقلاب

۸_خیابان ایرانشهر حدفاصل کریم خان تا طالقانی

۹_خیابان میرزای شیرازی

۱۰_ خیابان ورکش

سردار حمیدی به محدودیت‌های تردد نیز اشاره‌ای داشت و گفت: محدودیت تردد و توقف در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح از ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پنج شنبه ۱۳ آبان اعمال خواهد شد.

همچنین طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سمت جنوب، طول خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال محدودیت اعمال خواهد شد.

وی اذعان داشت: طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح در مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی از ساعت ۰۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۲_۸_۱۴۰۰ برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد مسدود می‌باشد و مسیر جایگزین در مسیر شرق به غرب خیابان سمیه است.

وی همچنین بیان داشت: در صورت نیاز محدودیت‌های تردد در خیابان‌های اطراف مسیر‌های اطراف مراسم بسته به شرایط ترافیکی و حجم مراجعات اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند که در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح توقف خودرو‌ها ممنوع می‌باشد.

وی افزود: لازم به ذکر است که ایستگاه مترو تقاطع مفتح _طالقانی در صبح روز پنج شنبه غیر فعال خواهد بود.

مطالب مرتبط