شرایط جدید استفاده از خوابگاه‌ های دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر،‌ با اعلام افزایش دو برابری ظرفیت خوابگاه‌ها در فاز ۹، شرایط جدید استفاده از خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش رصد روز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر،‌ با اعلام افزایش دو برابری ظرفیت خوابگاه‌ها در فاز ۹، شرایط جدید استفاده از خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد.

بر این اساس، فاز نهم اسکان دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شرایط کرونا از ۱۸ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد یافت. ثبت‌نام دانشجویان در در پرتال آموزش نیز آغاز شده است.

بنابر اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این فاز(نهم)،‌ کلیه دانشجویان ورودی ۹۷ کارشناسی ارشد، دانشجویان ورودی ۹۵ و به قبل دوره کارشناسی و دانشجویان ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی نخواهند داشت. البته، در موارد خاص نظیر دفاع از پایان‌نامه، انجام تست آزمایشگاهی، آزمون جامع و … با تایید استاد راهنما و در صورت وجود ظرفیت حداکثر به مدت ۱۰ روز در فاز نهم خوابگاه امکان سکونت وجود دارد.

کلیه دانشجویان، پس از تایید اسکان توسط اداره امور خوابگاهها و اخذ تاییدیه سلامت در پرتال آموزش، فقط در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۴ امکان دریافت مجوز ورود به خوابگاه را دارند.

همچنین،‌ پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها و نیز مهمانسراهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و غربالگری سراسری دانشجویان خوابگاهی توسط مرکز بهداشت و درمان در طول فاز نهم انجام خواهد شد.

مهلت ثبت درخواست خوابگاه توسط کلیه دانشجویان متقاضی(اعم از ساکنین فعلی و دانشجویان غیرساکن) در پرتال آموزش دانشگاه امیرکبیر تا ۲۶ آبان خواهد بود و به درخواست‌های ثبت شده پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

با اعلام اداره امور خوابگاهها دانشگاه امیرکبیر،‌ تردد در خوابگاه‌های این دانشگاه از تاریخ ۱۸ آبان برای همه دانشجویان ساکن و غیرساکن در فاز هشتم، منوط به طی مراحل اسکان(اعم از ثبت درخواست در پرتال آموزش و نیز نهایی شدن اسکان از طریق دفتر خدمات دانشجویی) و ثبت تردد در سامانه سماد است. در غیر اینصورت دانشجوی ساکن فاز ۸ در صورت دارا بودن شرایط فاز نهم بایستی مهمان باشد و هزینه مهمانی بپردازد.

همچنین،‌ دانشجویان این دانشگاه حداکثر به مدت ۱۵ روز از تاریخ دفاع خود، به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه نکند، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد بود و باید فورا خوابگاه را ترک نماید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط