عملکرد ضعیف گروه ملی صنعتی فولاد ایران در تولید

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بررسی عملکرد ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ فولادسازان در تولید فولاد خام نشان می دهد که از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۱۴۰۰ در مجموع ۱۹ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۵۱۸ تن فولاد خام در کشور تولید شده که از این میزان سهم شرکتهایی مانند ف...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بررسی عملکرد ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ فولادسازان در تولید فولاد خام نشان می دهد که از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۱۴۰۰ در مجموع ۱۹ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۵۱۸ تن فولاد خام در کشور تولید شده که از این میزان سهم شرکتهایی مانند فولاد مبارکه قابل توجه است. عملکرد ضعیف گروه ملی صنعتی فولاد ایران در تولید از جمله نکات قابل تأمل این آمار است.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ تنها موفق به تولید ۷۷ هزار و ۷۲۷ تن فولاد خام شد که ضعیفترین عملکرد در بین فولادسازان کشور است. این عملکرد ضعیف وقتی بیشتر به چشم می آید که می بینیم از مجموع ۷ میلیون و ۳۲۷ هزار تن بیلت فولادی در این بازه زمانی سهم این شرکت به ۱.۰۶ درصد می رسد که آمار قابل قبولی نیست.

عملکرد فولادسازان در 11 ماهه 1400 یک

عملکرد فولادسازان در 11 ماهه 1400 دو

 

لازم به ذکر است در بین محصولات فولادی اسلب با ۱۰ میلیون و ۷۴ هزار تن بیشترین میزان تولید و اینگات با ۳۹ هزار و ۵۸۲ تن تولید کمترین میزان تولید را داشت.

میزان محصولات تولید شده فولادی در 11 ماهه 1400

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار