عکس جگرسوز از آزاده نامداری!

به گزارش رصد روز، آزاده نامداری ۹ آذر ۱۳۶۳ در سنقر،به دنیا آمد.آزاده نامداری از ۱۹ سالگی وارد تلویزیون شد و کار خود را در شبکه استانی زاگرس در کرمانشاه آغاز کرد، آزاده نامداری  در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد....

به گزارش رصد روز، آزاده نامداری ۹ آذر ۱۳۶۳ در سنقر،به دنیا آمد.آزاده نامداری از ۱۹ سالگی وارد تلویزیون شد و کار خود را در شبکه استانی زاگرس در کرمانشاه آغاز کرد، آزاده نامداری  در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. آزاده نامداری در ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش «تازه‌ها» در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که در بهمن ۱۳۸۸ به پایان رسید.آزاده نامداری در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که از شبکه دو پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید.آزاده نامداری همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، اجرای برنامه شب‌نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۲ با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند.

آزاده نامداری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار