کاهش محسوس دمای هوا در شهر‌های شمالی

به گزارش رصد روز،  از امروز در اکثر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است از اواخر وقت دوشنبه به تشریح یا شمالی شدن جریافت بر روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود ...

به گزارش رصد روز،  از امروز در اکثر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است از اواخر وقت دوشنبه به تشریح یا شمالی شدن جریافت بر روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود این شرایط روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده برای شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی نیز انتظار می‌رود.

طی روز‌های دوشنبه تا پنج شنبه دمای هوا درنوار شمالی به ویژه استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بین ۸ تا کادرجه کاهش می‌یابد. همچنین طی سه روز آینده در برخی ساعات در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نوار غربی کشور وزش باد شدید کاشی گردوخاک رخ خواهد داد.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شبه برای ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگانه رشد ابر‌های همرفتی رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود از اواخر وقت دوشنبه تا روز پنجشنبه دریای خزر مواج است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار