آخرین آمار کرونا ۲۰ اسفند ۹۹

آخرین آمار کرونا 20 اسفند 99 مجموع جاتباختگان کشور به 61 هزار نفر نزدیک کرد. در این شرایط رخی استانها مانند خوزستان که 55 درصد تست کرونای آن مثبت می شود بیشترین آسیب را از وضعیت فعلی خواهند دید.

به گزارش رصد روز ، آخرین آمار کرونا ۲۰ اسفند ۹۹ مجموع جاتباختگان کشور به ۶۱ هزار نفر نزدیک کرد. در این شرایط رخی استانها مانند خوزستان که ۵۵ درصد تست کرونای آن مثبت می شود بیشترین آسیب را از وضعیت فعلی خواهند دید. شما استانهای زرد و نارنجی که تا همین چند وقت پیش وضعیت بهتری داشتند رو افزایش است و بیم آن می رود که به شرایط پیک ابتدای سال نزدیک شویم. از این موضوع گذشته با توجه به مبهم بودن تاریخ واکسیناسیون عمومی باید این موضوع را در نظر گرفت که حفظ شرایط فعلی و کاهش آمار بهترین راه کار رسیدن به وضعیت قابل اتکایی است که همه منتظر آن هستند اما با شرایط فعلی از این اتفاق خیلی دور هستیم.

 

آخرین آمار کرونا ۲۰ اسفند ۹۹

 

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: با این احتساب مجموع جانباختگان بیماری به ۶۰ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت:  از دیروز تا امروز ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۱ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته وی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۱۵ هزار و ۱۶۲ نفر رسید.

لاری تاکید کرد:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۶۴ هزار و  ۲۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: سه هزار و ۸۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۱۱ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار