آخرین استوری ویدا؛ همسر پیمان آدیداس+ عکس

در ادامه آخرین استوری‌‌های «ویدا» بلاگر معروفی که ساعاتی پیش با قرص برنج، خودکشی کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش رصد روز، در ادامه آخرین استوری‌‌های «ویدا» بلاگر معروفی که ساعاتی پیش با قرص برنج، خودکشی کرد را مشاهده می‌کنید.

ویدا، همسر مرحوم پیمان آدیداس بلاگر معروف اینستاگرام و خالق کلیپ‌های سوسماس در فضای مجازی بود.

6 3 5 4

 

اگر بخواهیم مفهوم بلاگر را بررسی کنیم، در گذشته به افرادی گفته می‌شد که وبلاگ‌نویسی انجام می‌دادند. در واقع، در گذشته مثل امروز، شبکه‌های اجتماعی مختلفی مثل اینستاگرام وجود نداشت و افراد برای اشتراک‌گذاری محتوای مورد نظر خود از وبلاگ استفاده می‌کردند. در حال حاضر که شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر اینستاگرام وجود دارد، افراد به جای نوشتن در وبلاگ از رسانه‌های اجتماعی خود برای تولید محتوا استفاده می‌کنند.

البته در دنیای امروز، شکل تولید محتوا هم به کلی تغییر پیدا کرده است؛ مثلاً در گذشته بیشتر محتوای متنی در وبلاگ منتشر می‌شد اما در حال حاضر به لطف موبایل‌های حرفه‌ای و قابلیت‌های اینستاگرام، محتوا به سمت تصویر و ویدیو رفته است. در حال حاضر بلاگر به افرادی گفته می‌شود که در حوزه خاصی که به آن علاقه دارند، در شبکه‌های اجتماعی خصوصاً یوتیوب و اینستاگرام، محتوای مفید و جذاب تولید می‌کنند. شاید شما هم در اینستاگرام افرادی را دنبال می‌کنید که در حوزه خاصی محتوا تولید و منتشر می‌کنند.

شاید بلاگرها را با نام اینفلوئنسر و واینر هم بشناسید! توجه داشته باشید واینر و اینفلوئنسر، زیرمجموعه مفهوم بلاگر هستند؛ زیرا در حوزه طنز، حوزه سبک زندگی یا هر حوزه دیگری، محتوا تولید می‌کنند و از این راه با شهرت رسیده‌اند. یکی از تفاوت‌های مهم بلاگرها با واینرها و اینفلوئنسرها این است که بلاگرها معمولاً شهرت خیلی زیادی ندارند و صفحات اجتماعی آن‌ها هم کمتر از ۱۰۰ هزار نفر فالوور دارد.

بلاگری چیست؟

سوال دیگری که خیلی از افراد مطرح می‌کنند این است که بلاگری چیست ؟ اگر بخواهیم خیلی ساده به این سوال پاسخ دهیم، می‌توانیم بگوییم: «به تمامی کارهایی که یک بلاگر انجام می‌دهد، بلاگری گفته می‌شود.» در واقع بلاگری، نام شغلی است که در گذشته به وبلاگ‌نویسی و تولید محتوای متنی برای وبلاگ‌ گفته می‌شد ولی امروز ماهیت آن تغییر کرده است و به تولید محتوای تصویر و ویدیویی برای رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر گفته می‌شود.

مطالعات نشان می‌دهد بلاگری یکی از پردرآمدترین و بهترین شغل های اینستاگرامی (لطفاً پس از انتشار این مقاله لینکش را روی کلمه کلیدی آن قرار دهید) است و یکی از دلایل جذابیت آن، همین درآمدی است که دارد. اکثر بلاگرها به واسطه تبلیغاتی که برای سایر پیج‌ها و محصولات انجام می‌دهند به درآمد می‌رسند. البته هستند بلاگرهایی که محصولات خودشان را می‌فروشند یا  با سایر کسب و کارها از طریق سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) کار می‌کنند و پورسانت می‌گیرند.

یکی از کسب و کارهایی که صاحبانشان می‌توانند از طریق بلاگری درآمد خود را افزایش دهند، کتاب‌فروشی است. این افراد می‌توانند از زمان‌های خالی و استراحت خود بهترین استفاده ممکن را ببرند. از خودشان ویدیو ضبط کنند و  در هر ویدیو، به مخاطبان خود کتاب معرفی کنند.

با این کار ساده، هم فروش حضوری آن‌ها بیشتر می‌شود و هم می‌توانند از طریق اینستاگرام و بلاگری به درآمد برسند. ممکن است فکر کنید که کسب درآمد از بلاگری، نیاز به خلاقیت یا انجام کارهای خاص و پیچیده دارد ولی اینطور نیست. کافی است موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید و دانش و تجربه خود در مورد آن موضوع خاص را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط