آخرین وضعیت سلامتی سارا بهرامی+ جزئیات

سارا بهرامی با وجود آسیب‌دیدگی پایش از روز جمعه ۱۵ تیر ماه روی صحنه می‌رود.

به گزارش رصد روز، سارا بهرامی با وجود آسیب‌دیدگی پایش از روز جمعه ۱۵ تیر ماه روی صحنه می‌رود. این بازیگر قرار بود از شب گذشته، سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه با بازی در نمایش «جیب‌های پر از نان» روی صحنه برود اما به دلیل آسیب‌دیدگی پایش در حین تمرین نمایش و مشکلی که برای رباط صلیبی او به وجود آمد، اجرای این نمایش برای سه روز به تاخیر افتاد.

 

ایمان یزدی، مجری طرح این اثر نمایشی درباره وضعیت سارا بهرامی و در پاسخ به اینکه آیا او توانایی حضور روی صحنه را خواهد داشت، به ایسنا گفت: پزشک درمانگر برای خانم بهرامی، سه روز استراحت و چند جلسه فیزیوتراپی تجویز کرده و خوشبختانه شرایطش بهتر شده است و توانایی حضور روی صحنه را پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: به دلیل شرایط خاص خانم بهرامی، ایشان در برخی از حرکت‌ها محدودیت دارد و به همین خاطر، تغییراتی در میزانسن داریم چون به هر حال خانم بهرامی باید پای خود را ثابت نگه دارد.

یزدی ابراز امیدواری کرد که تا روز جمعه وضعیت پای سارا بهرامی بهتر شود و نمایش در شرایط خوبی روی صحنه برود.

نمایش «جیب‌های پر از نان» نوشته ماتئی ویسنی‌یک است که با ترجمه وحدی رهبانی روی صحنه می‌رود.

در بخشی از یادداشت رهبانی درباره این نمایش آمده: «در این نمایشنامه با جفتی مانند و نامانند به نام دی دی و گوگو طرف هستیم که می‌بافند و بافته می‌شوند. نویسنده شما را ترغیب می‌کند به اندیشه در پرسش‌های بنیادین «وجود».

این نمایش به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه کنندگی جلال تیموری و با بازی فرزین محدث، علی حیدری و سارا بهرامی اجرا می‌شود.

«جیب‌های پر از نان» از روز جمعه ۱۵ تیر به مدت یک ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

ساعت اجرای این اثر نمایشی، ۲۱:۱۵ و مدت زمان اجرای آن ۶۵ دقیقه است.

 

سارا بهرامی (زادهٔ ۱۳۶۱) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پروانه (۱۳۹۲) به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (۱۳۹۵) نامزد دریافت جایزهٔ حافظ شد. بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب (۱۳۹۶) موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا (۱۳۹۵)، علفزار (۱۴۰۰) و جنگل پرتقال (۱۴۰۱) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

زندگی‌نامه
سارا بهرامی در سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن است.او از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی» و «مخمصه» بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

وی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار به خاطر بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد. همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

فیلم‌شناسی
سینما
سال
نام فیلم
کارگردان
۱۳۸۸
تهرون
نادر تکمیل همایون
آینه‌های روبرو
نگار آذربایجانی
۱۳۹۰
یک عاشقانه ساده
سامان مقدم
۱۳۹۳
من دیه‌گو مارادونا هستم
بهرام توکلی
۱۳۹۴
گیتا
مسعود مددی
خانه‌ای در خیابان چهل و یکم
حمیدرضا قربانی
۱۳۹۵
ایتالیا ایتالیا
کاوه صباغ‌زاده
۱۳۹۶
دارکوب
بهروز شعیبی
هزارپا
ابوالحسن داوودی
۱۳۹۷
جمشیدیه
یلدا جبلی
سرکوب
رضا گوران
لتیان
علی تیموری
۱۳۹۸
رمانتیسم عماد و طوبا
کاوه صباغ‌زاده
۱۳۹۹
روشن
روح‌الله حجازی
چپ راست
حامد محمدی
خائن کشی
مسعود کیمیایی
۱۴۰۰
علف‌زار
کاظم دانشی
۱۴۰۱
جنگل پرتقال
آرمان خوانساریان
بعد از رفتن
رضا نجاتی
۱۴۰۲
سال گربه
مصطفی تقی‌زاده

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار