آمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته / در دومین ۲۴ ساعت محدودیت ها ۴۷۵ نفر فوت کردند

آمار کرونا در 24 ساعت گذشته ناامید کننده بود. آمار مبتلایان جدید کرونا در کنار فوتی های کرونا اخبار نگران کننده ای را مخابره می کند.

به گزارش رصد روز ، ۴۸ ساعت از اعمال محدودیت های شدید می گذرد و در این مدت آمار کرونا هنوز بر مدار ترس و هراس جولان می دهد. آمار مبتلایان جدید کرونا به ۱۳ هزار و ۵۳ نفر رسید. آمار مبتلایان جدید کرونا به خوبی نشان می دهد که هیچ تسهیلی برای این مهمان ماخوانده وجود ندارد. در ادامه آمار کرونا خبر از بهبود ۶۰۳ هزار نفر از مبتلایان می دهد. آمار فوتی های کرونا در مجموع ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر شد.

البته باید این را هم اضافه کرد که آمار فوتی های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۵ نفر بود که همچنان رقم بسیار بالایی را نشان می دهد.

براساس آماری که وزارت بهداشت اعلام کرده مجموع مبتلایان به ویروس کووید۱۹ به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسیده است.

بر همین اساس حال ۵.۷۹۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس وخیم گزارش شده که تحت مراقبت های ویژه هستند.

در مورد وضعیت استانها نیز باید گفت:  استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

لازم به ذکر است تعداد آزمایشات کرونا از مرز پنج میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۶ در حال گذشتن است.

 

 

بیشتر بخوانید: 

آخرین آمار کرونا در ایران ۱ آذر ۹۹ ؛ فوت ۴۳۱ بیمار در شبانه روز گذشته

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۴۷۹ نفر از مبتلایان در شبانه روز گذشته

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار