آینده شغلی شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت چگونه خواهد بود؟

به گزارش رصد روز ، آینده شغلی شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت چگونه خواهد بود؟ این مهمترین سؤالی است که برای علاقمندان به عرصه سینما و تلویزیون مطرح است زیرا استعداد خوب او در اجرای کاراکترهای کمدی و کارنامه قابل دفاع او باعث می شود که حا...

به گزارش رصد روز ، آینده شغلی شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت چگونه خواهد بود؟ این مهمترین سؤالی است که برای علاقمندان به عرصه سینما و تلویزیون مطرح است زیرا استعداد خوب او در اجرای کاراکترهای کمدی و کارنامه قابل دفاع او باعث می شود که حالا که خیلی ها تمایل داشته باشند تا حالا حالاها او را روی صحنه ببینند.

آینده شغلی شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت چگونه خواهد بود؟

 

واقعیت این است که هر نوع حضور او در قاب تلویزیون و صحنه سینما بستگی به سیاست های اتخاذ شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و در این میان نباید از این مسئله غافل شد که سخت گیری های این وزارتخانه در چندسال اخیر منجر به حذف چهره های محبوبی در چندسال گذشته شده.

از طرفی نیز این اصول صدا و سیما در چند وقت اخیر سبب شده تا حاشیه امنیت کاری افراد به حداقل ممکن برسد گواه این موضوع مسئله عادل فرودسی پور و فروغی بود که انگار در این موضوع اصلاً خواسته و انتظارات مردم ملاک قرار نگرفت و هنوزم علیرغم اینکه عده زیادی خواستار بازگشت این چهره به تلویزیون هستند اما بعدی به نظر می رسد تا قبل از یک خانه تکانی اساسی در صدا و سیما شاهد آن باشیم.

در هرصورت مازیار لرستانی برای ادامه کار با اما و واگرهای زیادی روبروست که حل نشدن حتی یکی از آنها او را برای همیشه از قاب تلویزیون دور می کند و این واقعیت اجتناب ناپذیر است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار