ادریس سالاری انتخابی هوشمند در مدیریت روابط عمومی بانک صادرات

اهمیت انتخاب شایسته ادریس سالاری به عنوان مدیر روابط عمومی بانک صادرات از جهات مختلفی قابل بررسی است که یکی از آنها قطعاً تغییر تراز مدیران روابط عمومی حوزه بانک و بیمه است.

به گزارش اختصاصی رصد روز، محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات طی حکمی ادریس سالاری را به عنوان مدیر روابط عمومی این بانک انتخاب معرفی کرد تا یکی از شایسته ترین گزینش مدیران روابط عمومی در چندسال گذشته را شاهد باشیم.

انتخاب سالاری به عنوان مدیر روابط عمومی بانک صادرات از چند حیث قابل بررسی است که می تواند فصل جدید در تعامل این بانک در حوزه روابط عمومی باشد؛

تجربه سالها حضور در حوزه مدیریت روابط عمومی و آشنایی و اشراف بر مسائل این بخش مهم و استراتژیک ادریس سالاری را به مهره ای ارزشمند در روابط عمومی تبدیل کرده که هیچگاه به هر پیشنهادی بله نگفت و در هرجایی که حضور داشت منشأ اثر فوق العاده ای داشت.

فعالان صنعت بیمه بخاطر دارند که وضعیت روابط عمومی دو شرکت بیمه سرمد و بیمه ملت قبل و بعد از حضور سالاری چه تغییراتی کرد و چالش این شرکتها با روی کار آمدن سالاری چگونه مرتفع شد.

ادریس سالاری که خود از کارمندان و خانواده این بانک بزرگ بورسی است و پیش تر در معاونت روابط عمومی آن حضور داشت آشنایی جامعی با مسائل بانک صادرات و سطح انتظارات مدیران بالادستی دارد که همین مسئله سالاری را در مقابل هر انتخاب دیگری یک سر و گردن بالاتر نشان میدهد.

مهمترین نکته در خصوص ادریس سالاری را باید تعهد بالای او در انجام وظایف محوله دانست. سالهای طلایی حضور او در صنعت بیمه همواره با پیشنهادات مختلفی از سوی شرکتها برای او جهت پذیرش مدیریت روابط عمومی همراه بود که سالاری با با وجدان کاری بالا به پیشنهاداتی که می توانست که از جهات مختلف برایش تفاوت ایجاد کند به انجام وظیفه در سنگری که نسبت به آن تعهد داشت پرداخت که این ویژگی را باید امضای منحصر بفرد وی دانست.

یکی دیگر از نکات در خصوص ادریس سالاری را باید در کارنامه کاری او مشاهده کرد. سالها حضور در متن فعالیتهای رسانه ای و درک درست از الزامات و چالش های این بخش اثرگذار نشان می دهد که برای هر بنگاه بزرگی سالاری می تواند انتخاب درست ی قید و شرطی باشد که توانایی ایجاد تحول جدی را بارها به اثبات رسانده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط