ارائه انواع خدمات بیمه‌ای با تخفیف و تقسیط به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری توسط بیمه ملت

نمایندگان شرکت بیمه ملت با افتخار انواع خدمات بیمه‌ای را با تخفیف‌های ویژه و تقسیط به بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می‌کنند.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت طیف گسترده‌ای از پوشش‌های بیمه‌ای را با نرخ‌های مناسب، با تخفیف و به صورت قسطی به بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می‌دهد. از جمله این پوشش‌ها می‌توان به بیمه‌های خودرو (شخص ثالث با پوشش‌های تکمیلی و بدنه)، آتش‌سوزی منازل مسکونی و صنعتی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، بازنشستگان محترم می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی در پوشش مازاد مالی بیمه‌های شخص ثالث و ۲.۵ درصدی برای بیمه شخص ثالث خودرو با حداقل تعهدات قانونی، ۳۰ درصد تخفیف برای بیمه بدنه خودرو، ۳۰ درصد تخفیف برای بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و ۲۰ درصد تخفیف برای بیمه آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است برای تمامی موارد ذکر شده امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد.

بیمه ملت با هدف تسریع در روند صدور بیمه‌نامه‌ها و پرداخت خسارت، سیستم‌های نوینی را به کار گرفته است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های بازنشستگان گرانقدر رسیدگی شود.

برای بهره‌مندی از این مزایا، بازنشستگان محترم می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی، کارت بازنشستگی و کارت خودرو، به نزدیک‌ترین نمایندگی بیمه ملت مراجعه کرده و اقدام به خرید بیمه نامه کنند.

همچنین، کارشناسان مجرب بیمه ملت آماده ارائه مشاوره تخصصی به بازنشستگان گرامی هستند.

بیمه ملت با ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع و باکیفیت، تلاش می‌کند تا آرامش و امنیت خاطر را برای بازنشستگان محترم به ارمغان آورد. از این رو، به همه بازنشستگان عزیز توصیه می‌شود تا با استفاده از این فرصت، از پوشش‌های بیمه‌ای مناسب بهره‌مند شوند.

بازنشستگان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات تخفیف‌ها و تقسط به تمامی نمایندگان شرکت بیمه ملت در سراسر کشور، سایت www.sabayaar.ir مراجعه و یا با تلفن‌های ۰۲۱۸۵۳۳۳ تماس حاصل کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار