ارزش سهام عدالت ۲۰ اسفند ۹۹ / ارزش دارا یکم ۲۰ اسفند ۹۹

ارزش سهام عدالت 20 علیرغم کاهش 3365 واحدی شاخص کل خیلی نسبت به روز قبل تغییر نکرد. ارزش سهام دارا یکم 20 اسفند 99 نیز با همین وضعیت روبرو بود اما نکته ای باید به آن توجه کرد ظرفیت موجود در سبد سهام عدالت است که به واسطه شاخص ساز بودن می ت...

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۰ اسفند ۹۹ علیرغم کاهش ۳۳۶۵ واحدی شاخص کل خیلی نسبت به روز قبل تغییر نکرد. ارزش دارا یکم ۲۰ اسفند ۹۹ نیز با همین وضعیت روبرو بود اما نکته ای باید به آن توجه کرد ظرفیت موجود در سبد سهام عدالت است که به واسطه شاخص ساز بودن می تواند با ریزش شاخص کل دستخوش تغییرات نگران کننده شود. دارا یکم نیز امروز ۱۰.۵۳۴ نفر روشنده حقیقی داشت و ۵ نفر از حقوقی های این نماد نیز اقدام به فروش کردند آنچه که امروز در مورد ای نماد قابل توجه بود صف فروشی بود که یکی دوباز قصد شکستن داشت اما این اتفاق در نهایت نیفتاد تا امروز این نماد معاملاتی با منفی ۳.۴۶ درصد کاهش روبرو شود. شما با مراجعه به این قسمت می توانید تغییرات روزانه بورس ، پیش بینی ها و تغییرات اتفاق افتاده را مشاهده کنید.

 

بورس امروز ۲۰ اسفند ۹۹ قرمزپوش بود بیشتر نمادها با اُفت قیمت مواجه شدند. شاخص ها نیز همگی قرمزپوش بودند و شاخص کل بعد از سه روز متوالی سبزپوشی بازگشت به کانال ۱.۲ میلیون واحدی امروز کاهش ارتفاع داد.

قرمزپوشی بیشتر نمادها موجب شد تا ارزش سبد سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته کاهش یابد.

 

ارزش سهام عدالت ۲۰ اسفند ۹۹

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۱ هزار و ۶۶۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۵ درصد معادل ۴۴ هزار و ۱۶۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۹۹۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت

ارزش دارا یکم ۲۰ اسفند ۹۹

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با کاهش ۳.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۲۹۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۲۱۷ تومان معامله شد.

دارایکم

مطالب مرتبط

آخرین اخبار