ارزش سهام عدالت ۲۵ بهمن ۹۹ / ارزش دارا یکم چه تغییری کرد؟

ارزش سهام عدالت امروز با تغییرات قابل توجهی روبرو بود. ارزش سهام عدالت 25 بهمن 99 با رشدی قابل توجه همراه شد.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت امروز با تغییرات قابل توجهی روبرو بود. ارزش سهام عدالت ۲۵ بهمن ۹۹ با رشدی قابل توجه همراه شد. شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با صعود ۴۷ هزار واحدی معادل ۳.۹ درصد در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز سبزپوش شد و با رشد ۱۲ هزار واحدی، ۴۳۵ هزار و ۶۱۷ واحد را ثبت کرد. همچنین ارزش دارا یکم نیز امروز با تغییرات خوبی نمایش داده شد.
فارس، فولاد و فملی سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. سصفها، پرداخت وکلوند نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند و شستا، غزر، ثامید هم سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت ۲۵ بهمن ۹۹ چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۲۱۲ تومان رسید که نسبت به دیروز ۸.۶ درصد معادل ۶۸۱ هزار و ۲۱۲ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۹۲۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۵ بهمن ماه ۹۹

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۷.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۲۱۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۷ هزار و ۵۹۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۵ بهمن ماه ۹۹

 

 

 

 

 

 

نبض بورس 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار