ازدواج ریحانه پارسا باز هم به جدایی ختم شد!

ریحانه پارسا بازیگر ۲۵ ساله سینما و تلویزیون که به ترکیه مهاجرت کرده و کار بازیگری را کنار گذاشته است، یک استوری درباره زندگی خصوصی خود منتشر کرد.

به گزارش رصد روز،ریحانه پارسا، بازیگر ۲۵ ساله سینما و تلویزیون که به ترکیه مهاجرت کرده و کار بازیگری را کنار گذاشته است، یک استوری درباره زندگی خصوصی خود منتشر کرد. او در این متن، خبر جدایی از نامزد جدیدش را اعلام کرد و نوشت این اتفاق به صلاح هر دو نفرشان بود. گفته می‌شود نامزد سابق ریحانه پارسا، تُرک است و ۴۷سال سن دارد. ریحانه پارسا زمان حضور در ایران با مهدی کوشکی نامزد کرده بود که به جدایی ختم شد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا (زادهٔ ۱ اسفند ۱۳۷۷) نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد و برای این نقش نامزد دریافت جایزۀ حافظ در رشتهٔ بهترین بازیگر زن درام شد. این بازیگر که شهرت فراوانی کسب کرده بود ترجیج داد به خارج از کشور مهاجرت کند.

ریحانه پارسا متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، بازیگر است. دانش آموخته (دیپلمه) رشته نمایش از هنرستان سوره در سال ۹۵ است، بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی داشته است. ریحانه پارسا از چهره جدید خود رونمایی کرد . این بازیگر ۲۳ ساله مدتی است با رفتارهای نامتعارف خود در فضای مجازی سعی می کند دنبال کننده های بیشتری پیدا کند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار