ازدواج زودهنگام دنیز دایی دختر علی دایی صحت دارد؟

به گزارش رصد روز،   تا مدت ها پیش حتی کسی از وجود دختر بزرگ علی دایی مطلع نبود، چه برسد به آنکه بخواهد نام  او را بلد باشد. اما دنیز به یکباره در فضای مجازی ظاهر شد و بعد از مصاحبه معروف علی دایی و منکر شدن مادر دنیز او بیشتر مورد توجه رس...

به گزارش رصد روز،   تا مدت ها پیش حتی کسی از وجود دختر بزرگ علی دایی مطلع نبود، چه برسد به آنکه بخواهد نام  او را بلد باشد.

اما دنیز به یکباره در فضای مجازی ظاهر شد و بعد از مصاحبه معروف علی دایی و منکر شدن مادر دنیز او بیشتر مورد توجه رسانه ها و کاربران قرار گرفت.

حالا در روزهای گذشته شایعی عجیب و حتی ترسناک در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. خبری که کاربران علت آن را انتشار عکسی از سمت خود دنیز دانسته اند.

ازدواج زودهنگام دنیز دایی دختر علی دایی صحت دارد؟

ظاهرا او مدتی پیش تصویری از خودش منتشر کرده که در دست چپش انگشتری به مانند حلقه خودنمایی می کند.

اما بررسی های ما نشان می دهد که این خبر شایعه ای بیش نبوده و برداشت های کاربران از این عکس اشتباه و سوء تفاهمی غلط بوده است.

پشت پرده تماس فدراسیون فوتبال با علی دایی

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فوتبالیستی جز اینکه صلاح فدراسیون و فوتبال را بخواهد نداریم. همه دلشان می‌سوزد.

به گزارش خبر ورزشی، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر در رابطه با تماس با علی دایی گفت:

من با علی دایی تماس گرفتم تا ایشان را ببینم. خود ایشان را روی خط بیاورید بپرسید. همین الان که با شما صحبت می‌کنم دو روز قبل، آخرین قسط مالیات آقای کی‌روش را در حدود یک میلیارد تومان پرداخت کردیم. ما نمی‌خواهیم هیچ باری را روی دوش ملت و دولت بگذاریم.

سعی می‌کنیم با حداقل هزینه بهترین نتیجه را بگیریم. ما با آقای اسکوچیچ تا ۲۰۲۳ قرارداد داریم.

 

مطالب مرتبط