استایل خفن مریم مومن/ خانوم بازیگر مشکی پوش شد+ عکس

مریم مومن بازیگر جوان ایرانی اولین تجربه بازیگری‌اش را در سریال بانوی عمارت در نقش فخرالزمان بازی کرده است.

به گزارش رصد روز، مریم مومن بازیگر جوان ایرانی اولین تجربه بازیگری‌اش را در سریال بانوی عمارت در نقش فخرالزمان بازی کرده است. بعد از این سریال تاریخی بسیار مورد توجه قرار گرفت و علاوه بر اینکه چند سریال بازی کرد در چند فیلم و رئالیتی شو هم حاضر شد.

 مریم مومن به تازگی تصاویری از استایل جدید و یکدست مشکی خودش در اینستاگرام منتشر کرد. مریم مومن متولد سال ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. که با بازی در سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید.

مریم مؤمن (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۷۷) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او به دلیل بازی در سریال بانوی عمارت شناخته شد.

5 38

زندگی
مریم مؤمن در ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشگین شهر، استان اردبیل به دنیا آمده‌است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است. مؤمن تنها فرزند خانواده بوده و پدر و مادرش زمانی که او ۹ سال داشت از هم جدا شده‌اند.مریم مؤمن در سال ۱۳۸۲ و در سن ۵ سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم کوتاهی که از طرف پسرعموی پدرش پیشنهاد شد، جلوی دوربین رفت و از همان موقع به بازیگری علاقه‌مند شد. وی از سال دوم راهنمایی در تئاتر شرکت کرد، اما فعالیت جدی‌اش را در دوران دانشجویی و با حضور در تئاتر دانشجویی شروع کرد. مؤمن در سال ۱۳۹۶ در تست بازیگری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شرکت کرد و قبول شد، او با این اثر شناخته شد.

خانواده و اصالت
تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است.

گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد.

یک تورک شیطون!
همه جا از اصالتم گفته ام و تا ۸ سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از ۵ سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

 

مهندسی پزشکی و بازیگری
خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم .

شروع با تئاتری دانشجویی
مریم خانوم مومنی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد ، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور نداشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار