اصفهان؛ میزبان هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش

مدیرعامل بیمه سینا ضمن سفر به استان اصفهان در نشستی با نمایندگان و شبکه فروش شعب اصفهان، کاشان و شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد روز،  روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی‌نژاد در جمع نمایندگان ضمن ابراز خرسندی از تحرک و پویایی در شبکه فروش به واسطه برگزاری جشنواره‌ها و پیگیری جهت رفع مسائل آنها گفت: شبکه فروش، مهمترین عنصر فعالیت شرکت بیمه است و باید با هدایت، حمایت، نظارت و پشتیبانی آنها، در مسیر رشد قرار بگیریم.
وی با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی شبکه فروش به عنوان یکی از اهداف شش گانه، بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های شبکه، افزایش سهم پرتفوی با اعطای نمایندگی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان امکان‌پذیر است.
صلاحی‌نژاد ادامه داد: افزایش حدود اختیارات و موضوعات انگیزشی و حمایتی از جمله تسهیلات و مسائل رفاهی از مواردی است که مصوب شده و به تدریج اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر تقویت خرده‌فروشی و اصلاح ترکیب پرتفوی در خصوص اهمیت ویژه به مبحث آموزش از ابتدای حضور در شرکت گفت و افزود: در مرحله نیاز سنجی و برگزاری دوره های تخصصی با توجه به درخواست نمایندگان هستیم.
در پایان این نشست، هر یک از نمایندگان ، مباحث خود را در خصوص موضوعات مختلف و میزان پرتفوی خود مطرح و از حمایت‌های مدیرعامل و تیم مدیریتی ایشان و تغییرات مثبتی که در شبکه ایجاد شده، تقدیر کردند .
صلاحی نژاد در بخش دیگری از این سفر ضمن بازدید از بخشهای مختلف شعبه اصفهان، با کارکنان این شعبه گفت‌وگو کرد.
وی در جمع همکاران شعبه اصفهان با اشاره به اهداف کلان شرکت گفت: نمایندگان نقش اساسی در پیشبرد اهداف شرکت دارند بنابراین باید با آموزش و ظرفیت سازی ، این بخش را تقویت کنیم.
مدیرعامل بیمه سینا ضمن قدردانی از تلاش همکاران شعبه اصفهان، بار دیگر بر توجه به توازن پرتفوی، اصول حرفه‌ای، تکریم بیمه‌گزاران و حمایت از شبکه فروش تاکید کرد.
علی صلاحی نژاد در ادامه این سفر در نشستی با مدیران شرکتهای بنیادی این استان، به گفتگو نشست.
مدیرعامل بیمه سینا در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت ضریب نفوذ بیمه در کشور و میزان خسارت های پرداختی در صنعت بیمه گفت: بیمه سینا آمادگی خود را جهت ارائه خدمات بیمه‌ای با کیفیت به خانواده بنیاد اعلام می‌دارد و تاکنون نیز تلاش کرده است تاخدمات خوبی به مجموعه بنیاد ارائه نماید .
وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در ماه‌های اخیر برای توسعه و تقویت فروش گفت: همکاران بنیاد نیز می‌توانند از فرصت حضور در این جشنواره‌ها استفاده کنند.
صلاحی نژاد همچنین به خدمات نوین بیمه سینا اشاره کرد و گفت، هم‌اکنون اپلیکیشن “با سینا” و “سیناپس” برای مشتریان فعال است و در آینده نزدیک ضمن توسعه و بهبود خدمات آنلاین، در قالب یک اپلیکیشن جامع ارائه خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار