اعتماد مردم بزرگترین سرمایه بیمه پاسارگاد

بدون شک بیمه پاسارگاد در چندسال گذشته سخت ترین مأموریت شرکتهای بیمه ای در بین مردم یعنی گسترش فرهنگ بیمه را به نحو درستی انجام داد و این کار جز با جلب اعتماد مردم ممکن نبود.

به گزارش اختصاصی رصد روز، حدود ۱۸ سال از فعالیت بیمه پاسارگاد در صنعت بیمه کشور می گذرد و تا جایی که در سامانه کدال قابل مشاهده است یک دهه از این فعالیت با سودآفرینی همراه بوده و از این حیث باید بیمه پاسارگاد را یکی از باثبات ترین شرکتهای بیمه ای از این حیث دانست.

براساس اطلاعات منتشر شده در صورتهای مالی روند سودآفرینی بیمه پاسارگاد طی سالهای گذشته به شرح ذیل بوده است؛

 

سال

سود خالص (میلیون ریال)

۱۴۰۲

۲۵.۳۲۹.۲۰۵
۱۴۰۱

۳۲۲۱۲.۹۳۰

۱۴۰۰

۳۱.۲۰۴.۷۴۴
۱۳۹۹

۲۵.۵۹۹.۴۴۱

۱۳۹۸

۵.۹۳۲.۵۷۵
۱۳۹۷

۳.۰۱۵.۹۵۷

۱۳۹۶

۸۴۱.۰۱۵
۱۳۹۵

۷۱۲.۸۹۴

۱۳۹۴

۶۸۵.۶۵۶
۱۳۹۳

۶۰۰.۱۱۰

۱۳۹۲

۴۴۳.۰۲۲

بیمه پاسارگاد طلیعه اعتماد در صنعت بیمه

حرکت در مدار سودآفرینی طی این بازه زمانی علاوه بر اینکه نیازمند نقشه راه در برگیرنده ریسک ها و مخاطرات اقتصادی می باشد بلکه باید اهداف بلند مدت در برآورد واقعی از نیاز بازار را در برگیرد.

بیمه پاسارگاد که فلسفه شکل گیری آن عرضه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی بود در سالهای اخیر نشان داد که بهترین شرکت بیمه ای کشور در این زمینه بوده و با وجود تغییر توان اقتصادی مردم در سالهای گذشته همواره عملکرد مناسبی را از بجا گذاشته است. لازم به ذکرست بیمه پاسارگاد در شرایطی در حوزه فروش بیمه های زندگی کارنامه قابل توجهی از خود ارائه داده است که موضوع ضریب نفود بیمه در بین مردم همچنان جای بحث و چکش کاری دارد. در این میان باید اذعان کرد که گسترش شبکه های فروش که در سالهای اخیر همواره در بیمه پاسارگاد به صورت ویژه ای دنبال می شود یکی از مهمترین ارکان موفقیت بیمه پاسارگاد را شکل می دهد.

در سال گذشته ۵۰ درصد کل تولید شرکت بیمه پاسارگاد در بیمه های عمر و آتیه دیده می شود که از لحاظ ریسک در سطح بالایی برای یک شرکت خواهد بود چرا که تمرکز ۵۰ درصدی بر روی یک رشته بیمه ای خاص عملاً بخش مهمی از منابع شرکت را شامل می شود که هرگونه تغییری در توان اقتصادی جامعه کفه ترازو را برای یک شرکت بیمه ای تغییر می دهد اما با این همه شاهد اقبال خوب بیمه پاسارگاد در این بخش بودیم.

براساس آمار بیمه مرکزی در سال گذشته سهم بیمه پاسارگاد در حق بیمه صادره در کل صنعت بیمه ۵ درصد بود و این سهم در شرایطی در اختیار بیمه پاسارگاد بود که بخش مهمی از فعالیت بیمه پاسارگاد معطوف به گسترش فرهنگ بیمه در سطح جامعه است که سخت ترین مأموریت شرکت های بیمه ای به خصوص شرکتهای متمرکز بر فروش بیمه نامه های عمر و آتیه است. در واقع بیمه پاسارگاد با پرداختن به موضوع فروش بیمه های عمر و آتیه در راهبردی موازی به صنعت بیمه کشور و بهبود اعتماد مردم به آن کمک می کند به عبارت روشنتر بزرگترین سرمایه بیمه پاسارگاد را اعتماد مردم تشکیل می دهد.

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور آموزش نظری و عملی متقاضیان نمایندگی فروش بیمه های عمر نیز بیش از ۵.۶۰۰ نفر ساعت آموزش در سال ۱۴۰۲ برگزار کرد. این شرکت همچنین به منظور ساماندهی و آموزش امور مربوط به نمایندگان فروش بیمه های عمر اقدام به ایجاد تشکیلاتی تحت عنوان سازمان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه نموده که در سال ۱۳۹۸ اقدامات لازم را جهت انطباق ساختار سازمان مذکور با مفاد آیین نامه شماره ۹۶ مصوب شورای عالی بیمه انجام داده که در پایان سال ۱۴۰۲ ، تعداد ۳۷ مدیر ارشد، ۱۳۰ معاون مدیر ارشد، ۵۱۶ مدیر توسعه و ۳.۲۲۴ مدیر فروش در این سازمان مشغول فعالیت بوده اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار