بیمه نوین معادل 53 درصد سال گذشته بیمه مسئولیت صادر کرد؛

افزایش ۷۶ درصدی صدور بیمه نامه در بیمه نوین

بیمه نوین در 5 ماهه سال جاری با صدور بیش از 19 هزار میلیارد ریال بیمه نامه رشد 76 درصدی را نسبت به مدت مشابه ثبت کرد در رشته مسئولیت نیز عملکردی قاببل قبول از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش اختصاصی رصد روز، مسیر اصلاحی بیمه نوین همچنان با راهبرد قابل ملاحظه ای در حال اجرا و پیاده سازیست و عملکرد این شرکت نشان می دهد در پایان سال جاری می توان جابجایی رکورد فروش و رشد قابل توجه در بیمه نوین را انتظار داشت.

بیمه نوین در مرحله گذار عملکرد فابل قبولی داشت

بیمه نوین در ۵ ماهه سال جاری موفق شد بیش از ۱۹ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۷۶ درصدی همراه بود. بیمه نوین که در ۵ ماهه ۱۴۰۲ به میزان ۱۰ هزار و ۸۷۱ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرده بود در سال جاری موفق شد با اصلاح ترکیب پرتقو و حل چالش سهامدار عمده عملکرد بهتری را در فروش به نمایش بگذارد که نتیجه آن اقزایش ۷۶ درصدی صدور بیمه نامه ها در این شرکت بود.

این شرکت بیمه ای در پرداخت خسارت به بیمه گذاران نیز در سال جاری کارنامه قابل قبولی ارائه داد و با پرداخت ۱۴ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال غرامت در سال جاری رشد ۵۸.۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زد.

بیمه نوین با انجام برخی اصلاحات در سبد پرتقوی خود توانست تا نسبت خسارت خود را نسبت به مدت مشابه تعدیل کند. بررسی ها نشان می دهد که نسبت خسارت این شرکت در ۵ ماهه نخست سال گذشته ۸۳.۶ درصد بود که این میزان در سال جاری به ۷۵ درصد رسید که نشان از اصلاحات خوب در ساختار مالی آن دارد.

بیمه نوین در پایان مردادماه سال جاری تراز خود را با افزایش ۱۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴ هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال رساند تا همه شاخصهای عملکردی برای بیمه نوین روی نوار صعودی باشد.

همچنین بررسی صدور بیمه نامه ها در بیمه نوین نشان می دهد در پایان ۵ ماهه ۱۴۰۳ صدور بیمه نامه مسئولیت در بیمه نوین رشد ۳۵ درصدی داشته که با توجه به نیاز توسعه چنین بیمه نامه هایی در صنعت بیمه می توان آن را به فال نیک گرفت.

بیمه نوین در ۵ ماهه سال جاری یک هزار و ۶۰۷ میلیارد ریال بیمه مسئولیت صادر کرد که این میزان ضمن رشد ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۵۳ درصد مجموع صدور این بیمه نامه در سال گذشته است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار