افشاگری رضا داوودنژاد درباره عسل بدیعی / قصور پزشکی علت مرگ عسل بدیعی بود

افشاگری رضا داوودنژاد درباره عسل بدیعی به همه حرف و حدیثها پایان داد. رضا داوودنژاد قصور پزشکی را علت فوت خواهر همسر خویش اعلام کرد. 

به گزارش رصد روز ، رضا داوودنژاد با حضور در شبکه دو علت مرگ عسل بدیعی خواهر همسر خود را تشریح کرد. افشاگری رضا داوودنژاد با واکنشهای متفاوتی روبرو بوده اما مسئله ای که در این باره وجود دارد این است که بعد از مدتها از زبان نزدیکترین فرد به حادثه این موضوع شنیده می شود. علت مرگ عسل بدیعی در همان زمان نیز حسابی جنجال آفرین شده بود اما افشاگری رضا داوودنژاد درباره عسل بدیعی به همه حرف و حدیثها پایان داد. رضا داوودنژاد قصور پزشکی را علت مرگ عسل بدیعی خواهر همسر خویش اعلام کرد.

 

افشاگری رضا داوودنژاد درباره عسل بدیعی

 

عسل بدیعی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی است. فریبرز عرب‌نیا همسر سابق وی بوده‌است.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما و با فیلم بودن یا نبودن در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد.

وی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۱۳) دچار مرگ مغزی شد، در گزارش‌های اولیه خبرگزاری‌ها در مورد علت مرگ به مواردی همچون مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی اشاره شده بود. در واکنش به این اخبار رضا داوودنژاد همسر خواهر عسل بدیعی، مسمومیت دارویی را شایعه دانست و مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی را سبب مرگ وی اعلام کرد.در نهایت در روز ۱۳ فروردین پزشک وی علت مرگ مغزی را پارگی عروق مغزی و به دنبال آن خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان کرد. دکتر سهرابی اعلام کرد که پس از بررسی‌های پزشکی، مشخص شده ضایعه نخاعی در پشت گردن باعث مرگ مغزی وی گردیده‌است. همچنین اعلام شد طبق موافقت خانواده وی و هم چنین میل باطنی وی و در خواستش برای اهدای اعضایش همهٔ اعضای داخلی از جمله کلیه، کبد، قلب و ریهٔ وی اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار