افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف

به گزارش رصد روز ، افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف حاشیه ساز شد. فقیهه سلطانی ۸ سال از عرصه سینما دور بود و این اتفاق در زمانی افتاد که این بازیگر خوش استایل در اوج شهرت و محبوبیت حضور داشت. دوری او از سینما هرچند با...

به گزارش رصد روز ، افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف حاشیه ساز شد. فقیهه سلطانی ۸ سال از عرصه سینما دور بود و این اتفاق در زمانی افتاد که این بازیگر خوش استایل در اوج شهرت و محبوبیت حضور داشت. دوری او از سینما هرچند باعث نشد او به کارهای حاشیه ای رو بیاورد اما مسائلی درا ین باره وجود داشت که او را وادار کرد پس از سالها سکوتش را بشکند و از تماس کاگردان معروفی با خود بگوید.

آخرین جزئیات دادگاهی سردار آزمون

عصر جدید ژاله صامتی ادامه همکاری 1

بیوگرافی آرش آقایی قهرمان جودو

او در پاسخ به این سؤال که چه شد ناگهان از صحنه سینما علیرغم داشتن فاکتورهای لازم حذف شد گفت:

باور کنید من هیچوقت سیاسی نبودم و اصلا از مسائل سیاسی سر در نمیاورم اما در یکسال من سه فیلم بازی کردم که ناگهان همه تماسها با من قطع شد در این باره یک شب کارگردان معروفی با من تماس گرفت تو در فیلم دو کارگردانی بازی کردی که چپی بودند در حالیکه من اصلا از موضعات سر در نمیاورم و الان همه حس می کنند که تو آنوری میزنی اما من در پاسخ به این ایشان گفتم من با فریدون جیرانی هم کار کردم به او چه چیزی می توانید نسبت دهید.

صاویر خصوصی مینا مختاری همسر بهرام رادان

بیوگرافی مینا مختاری 7

افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by تی وی پلاس (@tvpluss)

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار