الیکا ناصری: زیبایی ام یکی از جنبه های بازیگری ام است!+ ویدیو

الیکا ناصری، بازیگر توانمند سینما، معتقد است که زیبایی تنها یکی از جنبه‌های بازیگری است و او می‌خواهد به خاطر مهارت‌ها و استعدادش در بازیگری شناخته شود.

به گزارش رصد روز، الیکا ناصری، بازیگر توانمند سینما، معتقد است که زیبایی تنها یکی از جنبه‌های بازیگری است و او می‌خواهد به خاطر مهارت‌ها و استعدادش در بازیگری شناخته شود.

بازیگر سریال های «یاغی» و «مرداب» در سومین حضورش در شبکه نمایش خانگی در سریال «گردن زنی» در نقش باران در مقابل کیسان دیباج بازی کرده است.

بیوگرافی و عکسهای الیکا ناصری
الیکا ناصری متولد دهه هشتاد می باشد که در دو اثر تصویری بازی کرده است، او سابقه بازی در تئاتر را دارد و در سال ۱۳۸۸ در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرده اما سریال یاغی اولین نقش جدی و مهم او می باشد.

نام:الیکا

نام خانوادگی:ناصری

تاریخ تولد:۱۳۸۱

محل تولد:تهران

پیشه:بازیگر

سال های فعالیت:۱۳۸۸تاکنون

وضعیت تاهل:مجرد

 

خانواده الیکا ناصری
الیکا ناصری بازیگر جوان و آینده دار سینما متولد اوایل دهه هشتاد می باشد. درمورد خانواده و زندگی شخصی الیکا ناصری اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

ازدواج و همسر الیکا ناصری
گرچه اطلاعات زیادی درباره زندگی خصوصی الیکا ناصری منتشر نشده اما گویا این بازیگر مجرد است و اسامی چون علی شادمان و کیسان دیباج  و عکس هایی که در فضای به عنوان همسر الیکا ناصری منتشر شده مربوط به بازی او درسریال های نمایش خانگی است. عکس عروسی الیکا ناصری نیز مربوط به سریال گردن زنی ساخته سامان سالور است.

 

ورود الیکا ناصری به دنیای هنر
الیکا ناصری سابقه بازی در تئاتر را دارد و در سال ۱۳۸۸ در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرده اما سریال یاغی اولین نقش جدی و مهم او می باشد.

اطلاعات دیگری در مورد این بازیگر تازه‌کار منتشر نشده است و در همین حد که بخش فرهنگ و هنر نمناک به آن پرداخته است، می باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط