امیرعلی نبویان پدر شد+ عکس

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد امیرعلی نبویان پدر شده است.

به گزارش رصد روز، تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد امیرعلی نبویان پدر شده است اما این مجری هنوز به این خبر واکنش نشان نداده و صحتش مشخص نیست. امیرعلی نبویان مجری، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون است و شهرت خود را از برنامهٔ تلویزیونی رادیو هفت به‌دست آورد. او علاوه بر اجرا در برنامه‌های تلویزیون، نویسنده نیز هست و کتاب‌هایی همچون مجموعهٔ ۴ جلدی قصه‌های امیرعلی و نیز کأن لم یکن از وی منتشر شده‌ است.

1 94

امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر متولد ۲ فروردین ۱۳۵۹ در تهران است اما به دلیل اصالت آملی شناسنامه او را از آمل گرفته اند. پدرش نصرالله نبویان و مادرش مرسده و تنها ۱ برادر کوچک بنام البرز دارد، او خواهرزاده مسعود فروتن کارگردان و مجری کاربلد تلویزیون است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان با بیوگرافی امیر علی نبویان و تصاویری جدید از امیر علی نبویان و همسرش همراه مجله گفتنی باشید.

 

ازدواج امیرعلی نبویان
امیر علی نبویان سالهاست که ازدواج کرده و متاهل می باشد. نام همسر ایشان بهار نوروزپور است که سابقه بازی در سینما و تلویزیون را ندارد. این زوج در ۸ مهر ماه ۱۳۹۵ بدون برگزاری مراسم عروسی با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی عاشقانه ای دارند. طریقه آشنایی آقای مجری و همسرش به محل کارشان باز می گردد، نبویان در شرکت تبلیغاتی همسرش کار می کرد که این همکاری منجر به آشنایی و ازدواج شد.

همسر امیرعلی نبویان و بیماریش
بهار نوروز پور متولد ۲۲ فروردین ماه ۱۳۶۰ می باشد، او که حدود یک سال با همسرش امیرعلی اختلاف سنی دارد، قبل از ازدواج، درگیر بیماری سرطان بوده و یک دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشته بود اما متأسفانه بعد از ازدواج نیز این بیماری ادامه داشت اما با عشق و حمایت امیرعلی موفق به شکست سرطان شد.

 

 

تحصیلات امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق دانشگاه علوم و فنون مازندران می باشد.

ورود امیرعلی نبویان به دنیای هنر
امیر علی نبویان در سال ۱۳۸۷ برای حضور در کلاس های بازیگری از آمل به تهران مهاجرت کرد و دوره بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون هدایت هاشمی، مهتاب نصیرپور و حسن معجونی گذراند، او از کلاس های بازیگری وارد نویسندگی و بازی شد.

امیرعلی نبویان در تلویزیون
امیرعلی نبویان اولین تجربه خود در تلویزیون مقابل دوربین را در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال نوشدارو به دست‌آورد. نوشدارو سریالی به کارگردانی، نویسندگی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی می‌باشد که از شبکه یک سیما پخش شد.

اوج شهرت امیرعلی نبویان
اوج شهرت امیرعلی نبویان به حضور او در رادیو هفت مربوط می شود؛ او توانست با حضور در برنامه رادیو هفت، نویسندگی و اجرا را در قالبی رسمی و در برنامه‌ای پرطرفدار تجربه کند و به شهرت برسد.

نویسندگی امیرعلی نبویان
امیرعلی نبویان علاوه بر اجرا و بازیگری، نویسنده نیز می باشد و چهار کتاب شامل مجموعهٔ قصه‌های امیرعلی(۱٫۲٫۳٫۴)، شهر غصه، کأن لَم یَکُن از او منتشر شده است.

کتاب‌شناسی
مجموعه قصه های امیرعلی (۴ جلد)
شهر غصه
کأن لَم یَکُن
ناگهان پیت حلبی (نمایشنامه)
ریش فیدل، غبغب مرکل ( نمایشنامه )
تناسخ سه تا سی و پنج (نمایشنامه)
پسر سالار
مرگ هشتگرد
مرهم سینه سیگار
فیلم‌شناسی
خوشا شیراز مجری – ۱۳۹۰
رادیو هفت مجری – ۱۳۹۴–۱۳۹۱
نوشدارو – ۱۳۹۲
خانه دختر (در نقش رضا) – ۱۳۹۳
صدبرگ (مجری) – ۱۳۹۴
زرد (در نقش بهنام) – ۱۳۹۵
مزه غذای ایرانی(اجرای برنامه) – ۱۳۹۶
شب‌های مافیا – ۱۴۰۰
پدرخوانده – ۱۴۰۱
ارتش سری (مجری) – ۱۴۰۱
پدرخوانده ۲ -۱۴۰۲
اسکار – ۱۴۰۲

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار