بازدید رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت‌های تولیدی و شعب بانک در استان قزوین

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در سفر به استان قزوین و بازدید از دو شرکت فعال اقتصادی این منطقه، ضمن معرفی خدمات و محصولات نوآورانه بانک، از آمادگی این بانک جهت تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت‌ها خبر داد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، با همراهی معاون بانکداری و مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان، در بازدید از دو شرکت پلاسکوکار و پلیمر بیاضیان، واقع در شهرک‌های صنعتی استان قزوین، ضمن ابراز خرسندی از سطح تولید و کیفیت محصولات این دو شرکت، برحمایت حداکثری بانک سینا از واحدهای تولیدی دانش‌بنیان و پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت‌ها تاکید کرد.
خدابخش با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بخش‌های اقتصادی کشور مخصوصا بانک‌ها برای حل مشکلات تولید، گفت:
همه سازمان و نهادهای اقتصادی علی‌الخصوص بانک‌ها به عنوان بازوی اقتصادی، باید با تسریع و تسهیل خدمات بانکی، موانع موجود برای تولید را رفع کنند.
معاون بانکداری بانک سینا نیز در این دیدار اظهار داشت: بانک سینا جزو بانک‌های تراز مثبت در اقتصاد کشور است و به همین دلیل از بانک‌های خوشنام در شبکه بانکی شناخته می‌شود.
خلیل‌اله مهرابی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص ارائه انواع تسهیلات و خدمات نوین بانکی به شرکت‌های تولیدی خاطرنشان ساخت: بانک سینا با استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی می‌تواند شریک تجاری مطمئنی برای پیشبرد اهداف شرکت‌های تولیدی و صنعتی باشد.
در این بازدید مسئولان دو شرکت ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های تولیدی خود، به بیان چالش‌های پیش روی واحدهای تولیدی پرداختند.
در پایان این بازدید، مقرر شد بانک سینا با شرکت‌های مذکور تعاملات بانکی بهتری را رقم بزند.
در ادامه این سفر رئیس هئیت‌مدیره و هیئت همراه از شعب بانک سینا در استان قزوین بازدید به عمل آورده و عملکرد شعب را بررسی و راهکارهای مناسب را ارائه دادند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار