بازدید مدیر‌عامل بیمه نوین از ساختمان درحال ساخت سرپرستی استان فارس و برگزاری جلسه هم‌افزایی با انجمن صنفی استان

مدیرعامل بیمه نوین از ساختمان درحال تاسیس سرپرستی استان فارس بازدید کرد و در جریان عملکرد شعبه و کیفیت خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان قرار گرفت.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، روز دوشنبه ۱۶ مهرماه سال جاری، مدیرعامل بیمه نوین از ساختمان درحال تاسیس سرپرستی استان فارس بازدید کرد و در جریان عملکرد شعبه و کیفیت خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان قرار گرفت.

جناب آقای کریم‌خان زند، در این بازدید جلسه‌ای با نمایندگان انجمن صنفی استان در راستای توسعه کسب و کار و هم‌‍‌‌افزایی خدمات بیمه‌ای و توسعه کسب و کار دیجیتال برگزار کرد.

در پایان این بازدید، وی ضمن تشکر از تلاش مدیریت و کارکنان شعبه در پیشبرد برنامه‌های شرکت، با بیان اهداف و استراتژی شرکت بیمه نوین و توسعه کسب و کار دیجیتال تصریح نمود: «توسعه کمی و کیفی شبکه فروش از طریق جذب و افزایش نماینده فعال و نیز توانمندسازی کارکنان و نمایندگان باید در دستورکار شعب قرار گرفته و همواره با ارائه خدمات باکیفیت و به‌هنگام، بر بهبود تجربه مشتریان تاکید شود.»

سرپرست استان فارس هم ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت بیمه نوین در این استان، به بیان برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات، توسعه شبکه فروش و همچنین افزایش رضایتمندی بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان پرداخت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار