بازیگر خوش چهره سریال ستایش در کنار همسرش+ عکس

به گزارش رصد روز، ب سلفی شهرام پوراسد بازیگر سریال ستایش با همسرش را در ادامه می بینید. نام اصلی : شهرام پور اسد Shahram Pour Asad تاریخ تولد : ۱۳۴۷ محل تولد : تهران حرفه : بازیگر .گوینده رادیو سالهای فعالیت : ۱۳۷۰ تاکنون همسر : متاهل مدر...

به گزارش رصد روز، ب سلفی شهرام پوراسد بازیگر سریال ستایش با همسرش را در ادامه می بینید.
بازیگر خوش چهره سریال ستایش در کنار همسرش+ عکس

نام اصلی : شهرام پور اسد Shahram Pour Asad
تاریخ تولد : ۱۳۴۷
محل تولد : تهران
حرفه : بازیگر .گوینده رادیو
سالهای فعالیت : ۱۳۷۰ تاکنون
همسر : متاهل
مدرک تحصیلی : لیسانس تئاتر

بیوگرافی شهرام پوراسد

زندگینامه

شهرام پوراسد از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران متولد ۱۳۴۷ بوده و فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی است. وی فعالیت در عرصه هنر را با دوره های حرفه ای عکاسی آغاز کرد و سپس پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشت. پوراسد علاوه بر بازیگری سال ها به عنوان گوینده در رادیو نیز فعالیت داشت. .شهرام پوراسد سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل است. وی ازدواج موفقی داشته و صاحب یک فرزند دختر می باشد.

بیوگرافی شهرام پوراسد
سابقه فعالیت هنری شهرام پوراسد :

شهرام پوراسد از نوجوانی به هنر علاقه مند بود و به همین دلیل برای ادامه تحصیل در هنرستان عالی موسیقی ثبت نام کرد. وی در آن سالها به طور حرفه ای به نوازندگی ساز زهی ویولن می پرداخت تا اینکه پس از موسیقی تصمیم گرفت دوره های حرفه ای عکاسی را بگذراند.با حمایت پدر دوره های آموزش عکاسی را ابتدا در کشور خود و سپس برای پیشرفت بیشتر در آلمان گذراند. شهرام در این راه موفق بوده و در سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱ توانست نمایشگاه های عکاسی زیادی را برگزار نماید.

بیوگرافی شهرام پوراسد
ورود به بازیگری :

شهرام پوراسد با ورود به دانشگاه فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تمرینات تئاتر های دانشجویی آغاز کرد البته حرفه عکاسی را رها نکرد و همزمان به هر دو حرفه می پرداخت. وی در دوران دانشجویی تجربه اجرای چندین تئاتر همچون اطلسی های لگدمال شده، آهو، گیلگمش و دیکته را به دست آورد و در نهایت در سن ۲۵ سالگی برای اولین بار مقابل دوربین سینما قرار گرفت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار