بازیگر زیبای زن ایرانی در استادیوم آزادی + عکس

به گزارش رصد روز،فقیهه سلطانی، بازیگر معروف کشورمان نیز به همراه دختر و خانواده اش برای دیدن بازی به ورزشگاه رفت و عکس های زیر را منتشر کرد. جالب است بدانید همسر فقیهه سلطانی بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان است و سابقه بازی فوتبال در تی...

به گزارش رصد روز،فقیهه سلطانی، بازیگر معروف کشورمان نیز به همراه دختر و خانواده اش برای دیدن بازی به ورزشگاه رفت و عکس های زیر را منتشر کرد. جالب است بدانید همسر فقیهه سلطانی بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان است و سابقه بازی فوتبال در تیم های پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد.

فقیهه سلطانی در استادیوم آزادی

بازیگر زیبای زن ایرانی در استادیوم آزادی + عکس

بیوگرافی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در همدان متولد شد. فقیهه سلطانی در رشته گرافیک دیپلم گرفت و با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه در سال ۱۳۷۱، دوره های بازیگری را گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه می باشد.

ماجرای ازدواج فقیهه سلطانی

ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش به یک مراسم خیریه و حضور هر دوی آنها بازمیگردد. فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی درباره آشنایی با جلال امیدیان گفت: من خیلی اهل حضور در مراسم مختلف نیستم اما به دعوت یکی از دوستانم در یک مراسم خیریه حاضر شدم و آنجا بود که دیدم یک آقا متحیرانه من را نگاه میکند و بعد از پرس و جو درباره من و آشنایی اولیه بعد از یکسال و نیم با هم ازدواج کردیم.

دختر فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی با حضور در برنامه دورهمی خبر بارداری خود را اعلام کرد و در دی ماه سال ۹۵، گندم دختر این بانوی هنرمند به دنیا آمد. جلال امیدیان از ازدواج قبلی خود، یک دختر به نام نسیم دارد.

 

 

مطالب مرتبط