بانک صادرات در آستانه خلق رکوردی تازه

بانک صادرات طی 5 ماهه نخست سال جاری موفق شد تا میزان درآمد تسهیلات اعطایی خود را به بیش از 305 هزار میلیارد ریال برساند که این میزان علاوه بر افزایش 41 درصدی در مقایسه با مدت مشابه معادل 53 درصد مجموع سال گذشته بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز، عملکرد قابل توجه بانک صادرات در پرداخت تسهیلات طی ۵ ماهه سال جاری درآمد حاصل از این محل را به نحو قابل توجهی برای این بانک افزایش داده است. بانک صادرات که در ۵ ماهه نخست سال جاری از حیث پرداخت تسهیلات جزو سه بانک نخست بورسی کشور بود توانست تا در پایان مردادماه سال جاری ۳۷۴ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال درآمد عملیاتی محقق کند که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد ۳۳ درصدی را گزارش می کند.

بانک صادرات طی دوره ۵ ماهه سال جاری ۹۸۸ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که با احتساب تسهیلات وصولی طی دوره مانده تسهیلات این بانک به بیش از ۶۵۲ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

در همین مدت درآمد تسهیلات اعطایی این بانک با تکیه به ۳۰۵ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال توانست ۴۱ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق کرده تا مهمترین بخش درآمدزایی بانک با بهبود قابل توجهی همراه شود.

از نکات قابل توجه در کارنامه ۵ ماهه بانک صادرات را باید در مقایسه درآمد تسهیلات اعطایی این بانک طی ۵ ماهه با مجموع سال گذشته دید. بانک صادرات در ۵ ماهه سال جاری توانست معادل ۵۳ درصد مجموع سال گذشته درآمد تسهیلات داشته باشد که با توجه به مدت زمان باقی مانده تا پایان سال باید منتظر خلق رکوردی قابل توجه در این بخش بود.

گفتنیست تراز بانک صادرات با احتساب درآمد تسهیلات و سود سپرده در ماهه نخست سال جاری ۳۱ هزار میلیارد ریال بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار