برد پیت و جورج کلونی در جشنواره فیلم ونیز+ عکس

تصاویری از برد پیت و جورج کلونی در جشنواره فیلم ونیز منتشر شده است.

به گزارش رصد روز، تصاویری از برد پیت و جورج کلونی در جشنواره فیلم ونیز منتشر شده است.

 برد پیت و جورج کلونی در فوتوکال فیلم «گرگ‌ها» در هشتاد و یکمین فستیوال فیلم ونیز حاضر شدند. این فیلم اکشن-کمدی که داستان رویارویی دو کارچاق‌کن حرفه‌ای و مستقل یا همان گرگ‌های تنهای داستان را روایت می‌کند، یکی از جذابیت‌های مهم جشنواره ۱۰ روزه ونیز است.

1 6 0 6

 

ویلیام بردلی پیت (انگلیسی: William Bradley Pitt؛ زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است. او برای تهیه کنندگی و نقش‌آفرینی‌هایش افتخارات مختلفی از قبیل دو جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و دو جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده‌است. او در ۲۰۰۱ کمپانی تولید فیلم پلن بی انترتینمنت را تأسیس کرد که فیلم‌های مختلفی از جمله تریلر جنایی رفتگان (۲۰۰۶)، درام زندگی‌نامه‌ای ۱۲ سال بردگی (۲۰۱۳) و درام دورهٔ بلوغ مهتاب (۲۰۱۶) را تولید کرده‌است و این سه فیلم برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین فیلم شده‌اند.

پیت نخست با ایفای نقش یک گاوچران بین‌راهی در کمدی-درام تلما و لوییز (۱۹۹۱) در میان عموم مردم شناخته شد. اولین نقش‌های اصلی او در آثاری با بودجهٔ بالا شامل درام رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد (۱۹۹۲)، وسترن افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) و فیلم ترسناک مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) بود. او با ایفای نقش در تریلر جنایی هفت (۱۹۹۵) و علمی تخیلی ۱۲ میمون (۱۹۹۵) با تحسین منتقدان روبرو شد و فیلم دوم برایش کسب جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزدی اسکار را به همراه داشت. آخرین فیلم او در این دهه بازی در نقش تایلر دوردن در فیلم باشگاه مبارزه (۱۹۹۹) بود.

فیلم جاسوسی یازده یار اوشن (۲۰۰۱) و دنباله‌هایش از بزرگ‌ترین موفقیت‌های تجاری پیت هستند. او با بازی در فیلم حماسی تاریخی تروآ (۲۰۰۴)، فیلم جنایی عاشقانهٔ آقا و خانم اسمیت (۲۰۰۵) و فیلم ترسناک جنگ جهانی زد (۲۰۱۳) به یکی از بازیگران نقش اول هالیوود تبدیل شد. او در فیلم‌های تحسین‌شدهٔ بابل (۲۰۰۶)، قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل (۲۰۰۷)، بخوان و بسوزان (۲۰۰۸)، حرامزاده‌های لعنتی (۲۰۰۹)، درخت زندگی (۲۰۱۱)، رکود بزرگ (۲۰۱۵) و به‌سوی ستارگان (۲۰۱۹) ایفای نقش کرده‌است. پیت بابت نقش‌آفرینی‌هایش در درام عاشقانهٔ مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) و درام ورزشی مانیبال (۲۰۱۱) نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد. او برای بازی در نقش دستیار شخصی یک بازیگر در کمدی-درام روزی روزگاری در هالیوود (۲۰۱۸) برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

به‌عنوان چهره‌ای برجسته در میان مردم، از پیت به عنوان یکی از با نفوذترین و قدرتمندترین افراد در صنعت سرگرمی آمریکا نام برده شده‌است. او سال‌ها از سوی رسانه‌های مختلف به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان یاد شده و زندگی شخصی‌اش مورد پوشش گستردهٔ رسانه‌ها قرار دارد. او از بازیگران جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی طلاق گرفته‌است. پیت و جولی شش فرزند دارند که سه فرزندشان در سطح بین‌المللی به فرزندی پذیرفته شده‌اند.

 

ویلیام بردلی پیت در ۱۸ دسامبر سال ۱۹۶۳ در شهر شانی، از ویلیام آلوین پیت، مالک یک شرکت حمل و نقل و جین اتا (هیل هاوس)، مشاور مدرسه متولد شد.خیلی زود خانواده او به اسپرینگفیلد، میزوری نقل مکان کردند، مکانی که او با خواهر و برادر کوچکترش، داگلاس میچل (متولد ۱۹۶۶) و جولی نیل (متولد ۱۹۶۹) در کنار هم زندگی می‌کردند. او در یک خانواده مسیحی متولد شد، او غسل تعمید داده شد و به‌عنوان یک مسیحی باپتیست پرورش یافت. او بعداً بین اعتقاد داشتن به فرقه‌های ندانم گرایی و الحاد نوساناتی داشت. وی بعد از این نوسانات، عقیده خود را دربارهٔ معنویت تصحیح کرد. پیت، اسپرینگفیلد را به عنوان «کشور مارک تواین، کشور جسی جیمز» توصیف کرده‌است که در آن تپه‌های بسیار و دریاچه‌های زیادی وجود دارد. پیت در دبیرستان کیکاپو تحصیل کرد و در آنجا عضو تیم‌های گلف، شنا و تنیس بود. وی در کلوپ‌های مدرسه، در بحث‌های مدرسه ای و نمایش‌های موزیکال آن شرکت می‌کرد.پیت پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در سال ۱۹۸۲ در دانشگاه میزوری ثبت نام کرد و در رشته روزنامه‌نگاری با گرایش تبلیغات مشغول به تحصیل شد.با نزدیک شدن به زمان فارغ‌التحصیلی، پیت احساس کرد علاقه ای به این رشته ندارد. او عاشق فیلم و سینما بود و به آنها به‌عنوان درگاهی برای جهان‌های مختلف می‌نگریست. از آنجایی که در محل زندگی پیت، میزوری، فیلم‌سازی نمی‌شد، پیت تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کند. در نتیجه او دو هفته پیش از دریافت مدرکش و قبل از فارغ‌التحصیل شدن، دانشگاه را ترک کرد و وارد لس آنجلس شد. او در آنجا دوره‌های بازیگری را گذراند و کارهای عجیب و غریب انجام داد. وی گری اولدمن، شان پن و میکی رورک را به عنوان الگوهای اولیه بازیگری خود معرفی کرده‌است.

وی پیش‌از آغاز فعالیت سینمایی، مدتی در کنار پیشخدمتی در اغذیه‌فروشی و رانندگی، در لباسی شبیه به مرغ، برای فروشگاه زنجیره‌ای “El Pollo Loco” تبلیغ می‌کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار