بررسی خبرنگارانی که در دولت روحانی کرسی گرفتند!!!

بررسی مدارک تحصیلی این افراد نیز نشان دهنده و گواه روشنی بر این ادعاست که چنین انتخابهایی نه از روی شایسته سالاری بلکه از بوم و بر رابطه سالاری است که رخنه در مطبوعات کرده و برخی به عنوان خط مقدم رسانه سنگر را خالی کرده اند. 

به گزارش رصد روز ، حوزه کاری خبرنگاران و ارتباط تنگاتنگ آنان با بدنه جامعه تعامل مؤثر این جمعیت را تعالی می بخشد و نیز به دلیل دایره وسیع رسانه ها و شناخت کم و بیش ظرفیت رسانه ها نزد خبرنگاران بکارگیری آنان در کرسی های روابط عمومی و یا مشاور رسانه ای امری پذیرفته و قابل تحسین است. اما نگاه یه لیست خبرنگارانی که در دولت روحانی سمت گرفته اند و بررسی ارتباط آنان با ستادهای انتخاباتی و یا نزدیکی آنان به اعضای دولت معیار انتخاب آنها را زیر سؤال می برد. کما اینکه بسیاری از خبرنگاران زبده و حرفه ای همچنان با حقوق ناچیزی مطبوعات امرار معاش می کنند و بررسی کم و کیف آنان حکایت از حرفه ای تر بودن آنها نسبت به لیستی دارد که حالا نه تنها به واسطه برخی مسائل بر صندلی روابط عمومی های شرکتهای بزرگ تکیه زده اند بلکه عضویت آنان در هیئت مدیره برخی شرکتها که هیچ ارتباطی به زمینه کاری شان ندارد ابهامات زیادی را مطرح می کند.

 

بررسی مدارک تحصیلی این افراد نیز نشان دهنده و گواه روشنی بر این ادعاست که چنین انتخابهایی نه از روی شایسته سالاری بلکه از بوم و بر رابطه سالاری بوده که رخنه در مطبوعات کرده و برخی به عنوان خط مقدم رسانه سنگر را خالی کرده اند. 

 

ارتباط حضور این دوستان در روابط عمومی ها و هیئت مدیره ها اگرچه با اما و اگرهای زیادی همراه بوده اما انتظار داشتیم و داریم که این دوستان خود روایتگر تغییراتی باشند که در حال تجربه آن هستند هرچند که باید دید این مسئله را در حوزه شفافیت تعریف خواهند کرد یا خیر؟ وگرنه که پرداخت جامع تر به این موضوع هرگز کار سختی نیست.

 

لیست خبرنگاران که سمت گرفتن 1

 

 

البته باید به این جدول سایر اسامی مانند حسن محمدی (مدیر روابط عمومی شستا) و محسن بیدی (مدیر روابط عمومی صدرتامین) ، نسرین وزیری خبرنگار شرق مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه ، سارا علیاری مدیر روابط عمومی بورس ، صادق الحسینی مدیرعامل صنایع بهشهر که البته مدتی بعد برکنار شد ، محبوبه فکوری روابط عمومی وزارت صمت که البته مدتی بعد برکنار شد را نیز اضافه کرد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار