برگزاری بیستمین رویداد فیناپ با حضور و حمایت به‌پرداخت ملت

بیستمین رویداد فیناپ با عنوان MobileFirst با حضور و حمایت شرکت به‌پرداخت ملت، روز پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این رویداد با محوریت موضوع «تحول در فناوری‌های مالی با تمرکز بر نوآوری‌های موبایل‌محور»، به بررسی نوآوری‌ها و موضوعات کلیدی در زمینه طراحی، توسعه و بازاریابی محصولات موبایل‌محور از جمله نئوبانک‌ها، دیجیتال‌بانک‌ها و سوپراپلیکیشن‌ها اختصاص یافته است.

یکی از پنل‌های کلیدی این رویداد، پنل «رگولاتوری» است که با حضور چهره‌هایی همچون محمدحسین محمودی؛ مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت و محمدمهدی تقی‌پور؛ مدیرعامل به‌پرداخت ملت برگزار خواهد شد.

پنل «سوپراپ و تجارت الکترونیک» از دیگر پنل‌های مهم رویداد فیناپ بیستم است. همچنین «نوآوری در نئوبانک‌ها و سوپر اپ‌ها»، «بازتعریف تجربه مالی دیجیتال»، «بانکداری دیجیتال برای کسب‌وکارهای نسل Z» و «رشد فین‌تک‌ها و TechFinها در اقتصاد دیجیتال» از دیگر حوزه‌هایی است که در این رویداد، جدیدترین روندهای آن‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این رویداد که همزمان با هشت‌سالگی فیناپ و با سرمایه‌گذاری و همکاری شرکت‌هایی مانند به‌پرداخت ملت‌ برگزار خواهد شد، تلاش شده است مانند رویدادهای گذشته، محتواهای به‌روز و جدیدی در حوزه نئوبانک‌ها، سوپراپ‌ها و فناوری‌های مالی موبایل‌محور ارائه شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام حضور در رویداد فیناپ، از طریق پلتفرم ایوند به نشانی evand.com/events/mobile-first اقدام کنند و از این فرصت برای آشنایی با آخرین تحولات و شبکه‌سازی، با ارائه برترین متخصصان این حوزه، بهره‌مند شوند. جزئیات بیشتر و برنامه زمان‌بندی این رویداد که به‌صورت زنده از آپارات فیناپ پخش خواهد شد، در وب‌سایت finupevent.ir نیز در دسترس است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار